صحرایی: ۷۰ درصد از دانش‌آموزان ابتدایی شیر دریافت می‌کنند/ هیچ‌کدام از شرکت‌های لبنی به چهار استان شیر ندادند

11:59 - 22 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۱۷۳
صحرایی: ۷۰ درصد از دانش‌آموزان ابتدایی شیر دریافت می‌کنند/ هیچ‌کدام از شرکت‌های لبنی به چهار استان شیر ندادند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در ۱۲ استان به طور کامل شیر دریافت می‌کنند گفت: به ۴ استان هیچ‌کدام از شرکت‌های لبنی شیر ندادند.

خبرگزاری میزان - رضا مراد صحرایی امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه توزیع شیر پس از وقفه بیش از ۱۰ سال آغاز شد گفت: در مجموع از بین ۸ میلیون دانش‌آموز مقطع ابتدایی حدود ۷۰ درصد در حال حاضر شیر دریافت می‌کنند البته پراکندگیشان در استان‌های مختلف متفاوت است.

صحرایی ادامه داد: ۱۲ استان پوشش ۱۰۰ درصدی و ۷ استان پوشش ۷۰ درصدی دارند و ۸ استان هم قراردادهایشان این هفته نهایی می‌شود، متاسفانه به ۴ استان هم هیچ‌کدام از شرکت‌های لبنی شیر ندادند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در این جلسه از وزیر محترم جهاد کشاورزی تقاضا کردم با صنایعی که همکاری نداشتند صحبت کنند، امروز نام آن‌ها را نمی‌برم اما حتما آن‌ها را به دلیل عدم ایفای نقش مهمشان به وزیر جهاد کشاورزی معرفی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه به اتصال تمام مدارس کشور به اینترنت پرسرعت فیبرنوری تاکید شده است، ادامه داد: هم اکنون که پروژه فیبر نوری در کشور در حال توسعه است اتصال مدارس اولویت دارد و این کار را آغاز کرده‌ایم.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *