پیام ستاد امر به معروف در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

15:01 - 14 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۹۷۰
پیام ستاد امر به معروف در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محکومیت حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ متن پیام بدین شرح است:

«وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوََتَا بَلْ أَحْیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون»

دشمن از ایستادگی ملت ایران بر اعتقادات انقلابی خود خشمگین است

شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان حاضر در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قلب همه ایرانیان را اندوهناک و چشم‌ها را گریان کرد. به شهادت رساندن مردم عادی از زنان و کودکان گرفته تا همه کسانی که در این مراسم شرکت کرده بودند بار دیگر نشان داد که همچنان دشمن از مکتب سردار سلیمانی هراس دارد و انتقام شکست‌های سنگین خود را از مردم بی‌دفاع بازپس می‌گیرد.

این ترور همانند اقدامات تروریستی در شیراز، انتقام از اعتقادات ملت ایران است.

عوامل این جنایت، دیر یا زود مجازات خواهند شد. اما دشمنان احمق نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران باید بدانند که درخت تناور انقلاب اسلامی با خون شهیدانی آبیاری شده که مشتاقانه با شوق به سوی شهادت آغوش گشودند. همانطور که امام راحل مان بعد از شهادت شهید مطهری فرمودند که «ملت ما با شهادت زنده‌تر می‌شود و ترور کردن نشان دهنده عجز و شکست شماست»، اقدامات این چنینی هم بدون شک باعث افزایش همبستگی و اتحاد ملی و انزجار بیشتر از دشمنان انقلاب خواهد شد.

خون شهیدان کرمانی ما نهالی را آبیاری خواهد کرد که نهاد بالنده ارزش‌های دینی وانقلابی ملت ایران است و در مقابل باعث رسوایی همه خائنین به ملت ایران خواهد شد. آیا والاتر از خون این شهیدان در حقانیت مسیر سردار سلیمانی و باطل بودن مسیر دشمنان این گفتمان گواهی وجود دارد؟ سرداری که نماد تمام معروف و دشمن همه منکرات بود؛ و در یک کلام عصاره فضائل ملت ایران بود.

اگر دشمنان قسم خورده ملت ایران از ترور۱۷هزار نفر در دهه شصت، شهادت رساندن بزرگانی، چون شهید مطهری، شهید بهشتی و دیگر بزرگان و تحمیل ۸ سال جنگ به ملت تازه انقلاب کرده ایران و ده‌ها اقدام دیگر نتیجه گرفتند و به مقاصد شیطانی خود دست پیدا کردند از کشتار مردم بی‌گناه کرمان هم نتیجه خواهند گرفت. اما تردیدی نیست که این خون‌های بی‌گناه ملت ایران را قدرتمندتر و در مبارزه با دشمنان خود راسخ‌تر و دشمنان ما را ذلیل‌تر خواهد کرد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، از مسئولان مربوطه می‌خواهد با عوامل این جنایت به شدیدترین شکل ممکن برخورد کند تا تسکینی بر قلب خونین ملت ایران باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *