یحیی سریع: عملیات‌هایی را علیه کشتی‌های عازم بنادر اراضی اشغالی اجرا کردیم

17:45 - 27 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۹۳۸
یحیی سریع: عملیات‌هایی را علیه کشتی‌های عازم بنادر اراضی اشغالی اجرا کردیم
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های عازم بنادر سراسر جهان به غیر از اراضی اشغالی هشدار داد تا سیستم الکترونیکی ناوبری خود را روشن نگه دارند.

خبرگزاری میزان – یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن اجرای عملیات نظامی علیه ۲ کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ تایید کرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، با تاکید بر عزم یمن برای جلوگیری از حرکت کشتی‌ها به مقصد اراضی اشغالی از طریق دریای سرخ و دریای عرب، اظهار کرد: تا زمانی که غذا و دارو برای برادران ما در نوار غزه آورده نشود، از حرکت کشتی‌ها جلوگیری می‌کنیم؛ این یک پیروزی بر ظلم برای مردم فلسطین است که در حال حاضر در غزه در معرض کشتار، ویرانی و محاصره هستند.

سریع با اشاره به اجرای عملیات علیه کشتی‌های «سوان آتلانتیک» حامل نفت و «ام‌سی‌سی کلارا» حامل کانتینر، تاکید کرد: خدمه این کشتی‌ها از پاسخگویی به درخواست‌های نیروی دریایی یمن خودداری کردند.

وی اظهار کرد: نیرو‌های مسلح یمن به همه کشتی‌های عازم بنادر غیر از اراضی اشغالی اطمینان می‌دهد که آسیبی متوجه آن‌ها نمی‌شود؛ در عین حال، نیرو‌های مسلح یمن از هدذف قرار دادن کشتی‌های به مقصد بنادر اراضی اشغالی تردیدی ندارند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین به کشتی‌های عازم بنادر سراسر جهان به غیر از اراضی اشغالی هشدار داد تا سیستم الکترونیکی ناوبری خود را روشن نگه دارند.

 

یحیی سریع: عملیات‌هایی را علیه کشتی‌های عازم بنادر اراضی اشغالی اجرا کردیم

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *