گفت‌وگو|

فرزند شهید ترور: جنایت‌های منافقین باید افشا شود

9:13 - 15 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۴۹۶۵۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
فرزند شهید ترور: جنایت‌های منافقین باید افشا شود
شیرین اصفهانی می‌گوید که واقعه ترور پدرش اثرات سوءزیادی بر زندگی آن‌ها داشته است.

معصومه شیرین اصفهانی، فرزند شهید محمد شیرین اصفهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان می‌گوید که جنایت‌های منافقین باید برای همگان افشا شود.

فرزند شهید محمد شیرین اصفهانی درباره با اشاره به اینکه پدرش از بزرگان هیئت و مسجد بود، گفت: در ۲۹ اسفند ۱۳۵۷ به پدرم اطلاع داده شد که منافقین حمله کردند و باید برای مقابله با آن‌ها به خیابان دادگستری تهران برود؛ در درگیری که در آن خیابان رخ داد، پدرم بر اثر اصابت ۲ گلوله به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه منافقین برای ترور پدرم از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و هدف ایجاد آن درگیری پدرم بود، اظهار کرد: پدرم بر اثر خونریزی شدید به محض رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید.

به گفته وی، من در آن زمان ۱۰ ساله بودم؛ این واقعه بر زندگی ما تاثیر‌های سوء زیادی داشت و به ما از جهات روحی آسیب زیادی زد؛ خانواده‌های شهدای ترور این موضوع را تایید می‌کنند؛ ما ضربه‌های زیادی از این وقایع دیدم.

فرزند شهید با تاکید بر اثر سوء ترور پدرش بر زندگی شخصی خود، گفت: با از دست رفتن بزرگ خانواده، فرزندان آسیب می‌بینند؛ با گذشت سال‌ها از آن واقعه، این اتفاق برای ما دردناک است؛ ما اصفهان بودیم، به ما اطلاع دادند که برای پدرم اتفاقی افتاده است و ما با رسیدن به کوچه‌مان متوجه شدیم که چه اتفاقی افتاده است.

فرزند شهید شیرین اصفهانی، تاکید کرد: ما انتظار داریم زحمات امثال پدرمان به جامعه معرفی و برای مردم آشکار شود؛ خواهش من این است که درباره جنایت‌های منافقین افشاگری بیشتری بشود و این موضوع به محاق نرود؛ امیدوارم دادگاه منافقین به نتیجه برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *