هفتمین جلسه شورای قضایی استان زنجان برگزار شد

15:53 - 10 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۲۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هفتمین جلسه شورای قضایی استان زنجان برگزار شد
هفتمین جلسه شورای قضایی استان زنجان به میزبانی پزشکی قانونی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در هفتمین جلسه شورای قضایی استان زنجان که به میزبانی پزشکی قانونی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای شورا در اجرای سیاست‌ها، کسب رتبه‌های برتر اقدامات سازمان‌های‌های تابعه قوه قضاییه در استان در شش ماهه نخست امسال را تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی حوزه‌های قضایی فاقد پزشکی قانونی هستند، ادامه داد: برای حل این مشکل تلاش شود از پزشکان معتمد برای کار کارشناسی استفاده شود تا مردم از نقاط دور مجبور به تردد تا مرکز استان یا شهرستان‌های مجاور نباشند.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه از تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان عالی قضایی درتیرماه توجه به تصویر رسانه‌ای دستگاه عدلیه بود که در راستای اجرای منویات معظم‌له، در استان زنجان توجه به این امر دستورکار شورای اطلاع رسانی قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل شورای اطلاع رسانی مرکز به استان‌ها و تبیین موارد اطلاع رسانی در موضوعات حقوقی و کیفری، ضروری است اطلاع‌رسانی در دادگستری استان از طریق مرکز رسانه و شورای اطلاع‌رسانی انجام شود

در ابتدای این جلسه اعضای شورای گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های تحت امر در شش ماهه دوم سال ارائه کردند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *