رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجتمع ایران خودرو خراسان رضوی بازدید کرد

14:41 - 10 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۲۶۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجتمع ایران خودرو خراسان رضوی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجتمع ایران خودرو خراسان رضوی بازدید کرد و گفت: رویکرد حمایت از تولید، صنعت و سرمایه گذاری‌های مولد و سالم اقتصادی با توجه به نتایج مطلوب، در آینده با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در ادامه بازدید از مراکز صنعتی و با هدف حمایت از تولید، در رأس هیئتی از مقامات قضایی و اداری با حضور در مجتمع ایران خودرو خراسان رضوی از بخش‌های مختلف این مجتمع بازدید و با مدیران و کارکنان گفتگو کرد.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد گفت: یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی به ویژه در دوران اخیر، حمایت از تولید و صنعت و سرمایه گذاری‌های مولد و سالم اقتصادی است و این رویکرد با توجه به نتایج مطلوب، در آینده با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تشریح اهداف این نوع بازدید‌ها گفت: با تعامل خوبی که با صنایع به وجود آمده، مسائل واحد‌های تولیدی از قبل مورد بررسی کارشناسان و مسئولان دستگاه قضایی قرارگرفته و در جریان بازدید‌ها، به دنبال رفع مشکلات در این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به ارتباط میزان بیکاری و نرخ وقوع جرایم گفت: اشتغال، موجب پیشگیری از وقوع جرایم می‌شود بنابراین باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به دنبال ایجاد و حفظ فرصت‌های شغلی بود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم در استان گفت: چنانچه همه بخش‌های عمومی و خصوصی به درستی به وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند شاهد پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات و حل بسیاری از مشکلات در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

گفتنی است در جریان این بازدید مدیر عامل این مجموعه به تشریح فعالیت‌های همکاران خود پرداخت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *