مشکل پسماند‌های شهری شهر ویس با دستور قضایی مرتفع شد

9:29 - 11 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۳۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکل پسماند‌های شهری شهر ویس با دستور قضایی مرتفع شد
مشکل پسماند‌های شهری شهر ویس در استان خوزستان پس از ۳۰ سال مرتفع و محل قبلی جمع‌آوری پسماند به فضای سبز تبدیل شد.

خبرگزاری میزان - محمدامیر حیدرخواه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی استان خوزستان، گفت: به دنبال بازدید‌های میدانی و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دبیر کارگروه نظارت بر حقوق عامه این دادستانی، شهرداری این شهرستان مکلف شد با هماهنگی شهرستان اهواز، زباله‌های شهری را به سایت دفن زباله صفیره اهواز منتقل کند.

حیدرخواه افزود: باتوجه به اینکه محل قبلی در قسمت شرق شهر ویس و در محدوده محل زندگی ساکنان این شهر قرار داشت و نگهداری و آتش زدن این زباله‌ها موجب تهدید سلامت شهروندان می‌شد، این موضوع در کارگروه نظارت بر حقوق عامه مطرح شد.

به گفته وی، با پیگیری ویژه این کارگروه در برگزاری جلسات، صدور و پیگیری مصوبات، هم اکنون زباله‌ها بعد از جمع‎آوری از سطح شهر به سایت صفیره اهواز منتقل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی، بیان کرد: مکانی که پیش از این به عنوان محل جمع‌آوری زباله‌ها مورد استفاده بود نیز با استفاد از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت توسعه نیشکر و همکاری و نظارت مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی این شهرستان به مجموعه فضای سبز تبدیل شد که این اقدام موجب رضایت شهروندان و امام جمعه شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *