پیش تولید مسابقه «شکوفا» آغاز شد/ حضور شرکت‌های دانش بنیان رایگان است

13:49 - 09 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۰۳۱
پیش تولید مسابقه «شکوفا» آغاز شد/ حضور شرکت‌های دانش بنیان رایگان است
مسابقه تلویزیونی «شکوفا» که قرار است با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از تلویزیون به پخش برسد این روز‌ها در مرحله پیش تولید است.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی برنامه، مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا» یک برنامه سرگرمی با محور شرکت‌های دانش بنیان است که در قالب تلنت شو به پخش خواهد رسید.

این برنامه قصد دارد با روش تامین مالی جمعی کرادفاندینگ "Crowdfunding" به کسب سرمایه مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور کشور بپردازد و شرکت‌های برنده در هر قسمت از این مسابقه تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه جذب می‌کنند.  

هدف این مسابقه، معرفی طرح‌های سرمایه‌پذیر شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق به کلیه شهروندان (سرمایه‌گذاران) علاقمند است و اصل آورده سرمایه‌گذاران در طرح‌های حاضر در مسابقه شکوفا، توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تضمین می‌شود.  

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق کشورمان در این مسابقه تلویزیونی، آزاد و رایگان است و هیچ هزینه‌ای از آن‌ها برای حضور در برنامه دریافت نخواهد شد.

شرکت‌های علاقه مند می‌توانند تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اینترنتی www.inif.ir/web/guest/shookoofa برای ثبت‌نام اقدام کنند.

پیش تولید این مسابقه به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری هشت اقلیم و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شده است و به زودی مجری و دیگر عوامل مسابقه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *