بازی‌های آسیایی هانگژو|

پورسلمان: مدال گرفتن در سابر راحت نیست/ باخت پاکدامن در بخش تیمی به ضررمان شد

14:02 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۰۰۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پورسلمان: مدال گرفتن در سابر راحت نیست/ باخت پاکدامن در بخش تیمی به ضررمان شد
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: باخت پاکدامن غیر قابل انتظار بود و حذفش در بخش تیمی به ضرر ماست.

خبرگزاری میزان - علیرضا پورسلمان پس از کسب مدال برنز توسط محمد رهبری در مسابقات سابر انفرادی اظهار داشت: امروز به شمشیربازان گفتم اگر بخواهیم مدال خوشرنگ یعنی طلا و نقرع بگیریم باید در مسابقات نمایندگان کره‌جنوبی، چین و ژاپن را حذف کنیم و کسب مدال راحت نیست. علی پاکدامن و‌ محمد رهبری در بخش انفرادی حضور داشتند. پاکدامن یک باخت غیر قابل انتظار داشت، در ۱۶ نفره بازی خوبی نداشت. حذف او در بخش تیمی به ضرر ماست. خوشبختانه در ادامه محمد رهبری کار را جمع کرد و با اینکه در ۸ نفر عقب بود بازی را جبران کرد و به جمع ۴ نفر پایانی رسید.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در ادامه عنوان کرد: رهبری باید با اعتماد به نفس بیشتری با حریف کره‌ای بازی می‌کرد البته «اوه»، حریف او از بهترین‌ها در رنکینگ جهانی بود، ولی باز هم معتقدم رهبری می‌توانست بازی را جمع کند.

وی در خصوص پیش بینی عملکرد سابریست‌ها در بخش تیمی گفت: فکر می‌کنم در تیمی مدال ما خوشرنگ‌تر باشد، چون انسجام خوبی در بین بچه‌ها وجود دارد.

پورسلمان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در تیمی تا قبل از فینال با ژاپن رو‌به‌رو شویم، عنوان کرد: احتمال دارد در چهار تا به ژاپن بخوریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *