بازی‌های آسیایی هانگژو

پورسلمان: کامبک رهبری هدیه خداوند بود/ باخت پاکدامن غیرقابل توصیف است

8:32 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۸۸۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پورسلمان: کامبک رهبری هدیه خداوند بود/ باخت پاکدامن غیرقابل توصیف است
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: رهبری در بازی یک‌چهارم از حرف خود بسیار عقب بود، اما کامبک هدیه خوبی از طرف خدا برای تیم ایران بود.

خبرگزاری میزان - علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی در واکنش به صعود محمد رهبری به مرحله نیمه‌نهایی بخش انفرادی اسلحه سابر و حذف علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی در مرحله یک‌هشتم نهایی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی اظهار داشت: با توجه به بیماری و مصدومیت شمشیربازی عراقی و حاضر نشدن او در رقابت امروز، پاکدامن یک باخت غیر قابل توصیف داد. البته از صبح دچار استرس زیادی بود و درنهایت نتوانست توانایی خود را نشان دهد. اما خوشبختانه محمد رهبری خوش درخشید و تا اینجای کار مدال برنز ما قطعی شده است. 

وی با اشاره به در پیش بودن رقبت‌های تیمی افزود: تیم خوب و همدلی داریم و با نتیجه‌ای که محمد رهبری تا اینجای کار گرفته، رده تیم‌مان بهتر می‌شود تا ان‌شاالله به حریفان سختی تا قبل از فینال نخوریم. 

رئیس فدراسیون شمشیربازی که سال‌ها در سطح آسیا داروی داشته درخصوص داوری رقابت محمد رهبری و این‌که در دقایق پایانی مبارزه با حریف چینی در مرحله یک‌چهارم نهایی درخواست بازبینی از داوران داشت، گفت: هر بازیکن این حق را دارد که در طول رقابت در ۲ ردیف قانونی درخواست ویدئو چک بدهد. محمد هم ۲ بار درخواست داد که یک بار آن منجر به تغییر امتیاز شد و به محمد کمک کرد. با این حال نمی‌توان گفت اشتباه داوری صورت گرفته، چون در مجموع داوری مسابقات ما خوب بود. محمد در بازی یک‌چهارم از حرف خود بسیار عقب بود و کادر فنی و سرپرستی فشار زیادی را متخمل شدند. اما به بازی برگشت و این هدیه خوبی از طرف خدا برای تیم ایران بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *