گفت‌وگو|

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: پیگیری رئیس قوه قضاییه برای حل مشکلات طرح گردشگری آشوراده قابل تقدیر است

11:15 - 21 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۸۲۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: پیگیری رئیس قوه قضاییه برای حل مشکلات طرح گردشگری آشوراده قابل تقدیر است
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصولی و مهم کشور توجه به حقوق عامه است گفت: حل مشکلات طرح گردشگری آشوراده یکی از اقدامات بسیار خوب و مناسب در قوه قضاییه بوده است.

خبرگزاری میزان، طرح گردشگری جزیره آشوراده از ۲ دهه گذشته به‌علت مشکلات حقوقی بخشی از زمین‌های جزیره، بلاتکلیف مانده بود، در این راستا رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان گلستان با تفویض اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری استان از وی خواست برای حل این مشکلات تلاش کند.

دادگستری استان گلستان نیز با بررسی‌های مداوم توانست کلیه مراحل و تشریفات قانونی این پرونده را در مدت ۳۱ روز، از ۹ مرداد تا ۹ شهریور انجام دهد و موانع حقوقی موجود در اجرای طرح گردشگری آشوراده را مرتفع کند.

در این رابطه حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه حل مشکلات طرح گردشگری آشوراده نمونه‌ای از  اقدامات بسیار خوب و مناسب در قوه قضاییه است که شاهد آن هستیم گفت: اقداماتی که در حال حاضر توسط دستگاه قضا انجام می‌شود قابل تحسین و تقدیر است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: به همه کسانی که در روشنگری موضوع طرح گردشگری آشوراده و پیگیری پرونده اعم از قضات بدوی و تجدنظر تلاش کردند خداقوت عرض می‌کنم و از هدایت و پیگیری رئیس قوه قضاییه برای حل این مشکل تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصولی و مهم کشور توجه به حقوق عامه است و هر جا این موضوع مطرح باشد باید دستگاه‌های مختلف در کنار قوه قضاییه وارد عمل شوند و برای احقاق حقوق مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *