گفت‌وگو|

قدردانی نماینده مجلس از رویکرد رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد/ همه دستگاه‌ها با قوه قضاییه برای مبارزه با دانه‌درشت‌ها همسو شوند

8:04 - 04 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۷۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قدردانی نماینده مجلس از رویکرد رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد/ همه دستگاه‌ها با قوه قضاییه برای مبارزه با دانه‌درشت‌ها همسو شوند
نماینده بابل در مجلس ضمن تشکر از اقدام قوه قضاییه و رویکرد حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای در مبارزه با دانه‌درشت‌ها بر لزوم هسمو بودن دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی و دیگر ارگان‌های زیربط در کنار قوه قضاییه تأکید کرد.

خبرگزاری میزان _ مهدی سعادتی بیشه سری در گفت‌وگو با میزان، درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا گفت: در طول تاریخ بارها مافیای قدرت و ثروت که در پشت صحنه به عنوان «سلطان‌ها» کار می‌کنند به انقلاب اسلامی ضربه زده‌اند، رهبر انقلاب نیز در بحث مبارزه با فساد اقتصادی لزوم برخورد با دانه درشت‌ها را بارها مورد تأکید قرار دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: مجلس معتقد است که در برابر هر کسی که با رانت و زدوبند حقوق بیت‌المال را ضایع کرده و به ثروت‌های هزاران میلیاردی رسیده نباید کوتاه آمد.

وی ضمن تشکر از اقدام قوه قضاییه و رویکرد حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌ اژه‌ای در مبارزه با دانه‌درشت‌ها اظهار کرد: باید دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی و دیگر ارگان‌های زیربط در کنار قوه قضاییه در مبارزه با فساد همسو باشند. کشور ایران ظرفیت‌های فراوانی برای آبادانی داراست و ما می‌توانیم با مدیریت تخصصی کشور را از وضعیت کنونی به شکل بهتری جلو ببریم.

سعادتی با اشاره به اینکه ما نباید در برابر مفاسد کوتاه بیاییم گفت: همه ارگان‌ها باید تلاش کنند با برنامه قوی‌تر دست این افراد که در همه بخش‌ها حضور دارند را کوتاه کرده و با برخورد بدون اغماض و گذشت برای اجرای عدالت گام برداریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *