گفت‌وگو|

رویکرد رئیس قوه قضاییه در به دام انداختن دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی مثبت بوده است

8:30 - 03 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۷۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رویکرد رئیس قوه قضاییه در به دام انداختن دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی مثبت بوده است
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد به خوبی وارد شده و رویکرد حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌ اژه‌ای در برخورد با مفاسد اقتصادی و به دام انداختن دانه‌درشت‌ها مثبت بوده است.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی در گفت‌وگو با میزان، درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا اظهار کرد: به سهم خودم از رویکرد جدید قوه قضاییه در مبارزه با فساد به ویژه دانه‌درشت‌ها تقدیر می‌کنم، فساد در یک درصد بسیار کمی از کسانی که در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند وجود دارد البته همین یک درصد هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید وجود داشته باشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد به خوبی وارد شده و رویکرد حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در برخورد با این گونه مفاسد و به دام انداختن دانه‌درشت‌ها مثبت بوده است، اما به نظر می‌رسد نهاد‌های نظارتی دیگر در دستگاه‌های مختلف که متولی هستند همچون بانک مرکزی و ساختار بانکی نیازمند فعال شدن بیش از پیش هستند.

وی مردم را ضلع سوم در مبارزه با فساد دانست و ادامه داد: مردم می‌توانند اطلاعاتی که از پروژه‌ها، مفسدین، انبار‌ها و نحوه قرارداد‌ها دارند را به دستگاه‌های ذیربط ارائه دهند و این بعد سوم در مبارزه با فساد بسیار می‌تواند مؤثر باشد.

این نماینده مجلس گفت: امیدوارم این سه ضلع با هم بتواند فساد را ریشه‌کن کند، عزم نظام جمهوری اسلامی و قوه قضاییه بر مبارزه با فساد است و این مهم در صدور حکم قطعی برای پرونده‌هایی همچون گروه رستمی صفا مشهود است.

انتهای پیام/
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *