فصل دوم ویژه‌برنامۀ «رحیل» از شبکه کتاب پخش می‌شود

10:42 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۴۰۶
فصل دوم ویژه‌برنامۀ «رحیل» از شبکه کتاب پخش می‌شود
فصل دوم ویژه‌برنامۀ رحیل در چهار قسمت و معرفی کتاب با موضوع سفرنامۀ اربعین و شعرخوانی از ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ تا ۲۵ شهریور ماه از طریق شبکه کتاب، رسانه‌های ملی و مجازی معتبر به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه کتاب، رحیل، ویژه‌برنامه‌ای است که فصل‌های مختلف آن در مناسبت‌های مذهبی و ملی تولید و پخش می‌شود.

بر این اساس، فصل دوم ویژه‌برنامۀ «رحیل» با تهیه‌کنندگی سمانه خلف‌زاده، با حضور و معرفی کتاب توسط، ولی الله اشرفی و با شعرخوانی سمانه رحیمی، فاطمه افشاریان، سمانه خلف‌زاده و سیده فرشته حسینی در چهار قسمت تهیه و تولید شده است. همچنین کتاب‌های «خس بی سر و پا» نوشتۀ حمید حسام، «پیاده تا خورشید» اثر علیرضا قزوه، «پادشاهان پیاده» اثر بهزاد دانشگر و محمدعلی جعفری و «به صحرا شدم عشق باریده بود» نوشتۀ غلامعلی حدادعادل در این فصل معرفی می‌شوند.

گفتنی است، ویژه‌برنامۀ «رحیل» با مشارکت شبکه کتاب و سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، از ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ تا ۲۵ شهریور ماه از طریق شبکه کتاب، رسانه‌های ملی و مجازی معتبر به روی آنتن می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند این ویژه‌برنامه را هر روز، ساعت ۱۳:۳۰ و بازپخش آن، ساعت ۲۱:۳۰ از آدرس ketab.tv مشاهده کنند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *