«سخنرانی مذهبی» به مناسبت ایام حزن‌انگیز پایانی ماه صفر در قاب شبکه دو

10:15 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۱۳۵
«سخنرانی مذهبی» به مناسبت ایام حزن‌انگیز پایانی ماه صفر در قاب شبکه دو
«سخنرانی مذهبی» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما، به مناسبت ایام حزن‌انگیز پایانی ماه صفر از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما؛ «سخنرانی مذهبی» که هر روز با بیان مهمترین مباحث روز، مهمان خانه مخاطبان است، طی ده قسمت از حرم مطهر امام رضا (ع) روانه آنتن شده است.

این برنامه با توجه به مناسبت اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) میزبان حجج الاسلام رفیعی و حسینی قمی، پناهیان و... شده است.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور، با مباحثی همچون «کرامت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم‌السلام) و معانی آن برای انسان‌های مؤمن» و «سیره امام رضا (ع) از گره‌گشایی مؤمنان» مهمان خانه مخاطبان است.

همچنین حجت‌الاسلام پناهیان در سالروز شهادت امام رضا (ع) با «تحلیل حیات مبارک امام رضا (ع)» به سیره امام رئوف در کمک‌رسانی به مردم اشاره خواهد کرد که جمعه ۲۵ شهریور پخش خواهد شد.

«سخنرانی مذهبی» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که هر روز ساعت ۶ صبح روانه آنتن شده و در مناسبت‌های خاص از اماکن مقدسِ مرتبط با مناسبت، لحظات عرفانی و معنوی برای مخاطبان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *