گفت‌وگو|

گسترش همکاری‌ها بین ایران و عربستان به نفع ملل اسلامی است

14:31 - 11 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۴۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
گسترش همکاری‌ها بین ایران و عربستان به نفع ملل اسلامی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نوع جدید همکاری‌ها بین ایران و عربستان به نفع ملل اسلامی است گفت: این همکاری‌ها می‌تواند به توسعه همه جانبه روابط ایران و سایر کشور‌های اسلامی کمک کند.

خبرگزاری میزان_ عباس مقتدایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ارتقای همکاری‌های ایران با کشورهای منطقه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای همکاری‌های حداکثری با کشور‌های مسلمان و وحدت و اتفاق نظر در امت اسلامی تلاش کرده است روابط خود را با همسایگان از جمله کشور‌های مسلمان و اثرگذار تقویت کند.

وی گفت: سفر‌های مکرر بین مقامات ایران و عربستان نشان می‌دهد کشور ما به دنبال تفاهم بیشتر با کشور‌های اثرگذار اسلامی است و در جریان امور تلاش کرده‌ با گذشت و ایثاری که برای اهداف بالاتر دارد زمینه اتفاق و وحدت حداکثری مسلمانان را فراهم کند‌.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ما بار‌ها به مسئولان عربستان متذکر شدیم که آن‌ها به دلیل اینکه حرمین شریفین را در کشورشان دارند باید نسبت به این موضوع و به مقابله با اهداف شیطانی رژیم اشغالگر قدس حساسیت‌های لازم را داشته باشند.

مقتدایی با بیان اینکه نوع جدید همکاری‌ها بین ایران و عربستان به نفع ملل اسلامی است گفت: این همکاری‌ها می‌تواند به توسعه همه جانبه روابط ایران و سایر کشور‌های اسلامی کمک کند. علاوه بر اینکه منافع امت اسلامی لحاظ شده محور مقاومت نیز تقویت می‌شود و تلاش می‌کنیم منافع ملی بیشتری جذب کشورمان شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *