بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از حوزه امتحانی دانشگاه خلیج فارس در راستای حقوق عامه

12:21 - 09 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۲۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از حوزه امتحانی دانشگاه خلیج فارس در راستای حقوق عامه
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای حفظ حقوق عامه از حوزه امتحانی دانشگاه خلیج فارس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد:هفته گذشته به منظور نظارت بر روند برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر که به عنوان حوزه امتحانی انتخاب شده که مشاهده شد سیستم‌های سرمایشی این حوزه امتحانی خراب و یا خاموش هستند که موجب اعتراض شدید داوطلبان شده بود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: بلافاصله در این خصوص دستورات قضایی صادر شد و مهلت یک هفته‌ای برای مسئولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر و رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور جهت اصلاح و تامین سیستم سرمایشی این حوزه‌ها داده شد.

وی گفت: امروز مجدد از دانشگاه خلیج فارس بازدید به عمل آمد.

مهر انگیز گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و صدور دستورات قضایی، در بازدید انجام شده کلیه حوزه‌های امتحانی از لحاظ سیستم سرمایشی این هفته در حد ایده ال بود.

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به حقوق عامه بسیار مهم است، گفت:تا کنون دانشگاه هیچ گزارشی مبنی مسائل و مشکلات خود به مرجع قضایی استان ارسال نکرده است و نیاز است در مواردی که موجب تضییع حقوق عامه می‌شود، موارد دقیق اجرا شود در غیر این صورت دستگاه قضایی به طور قاطع ورود کرده و برخورد قانونی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *