معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران درباره درخواستهای مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: اصل ماهیت برگزاری ملاقات مردمی این است که مردم بتوانند به راحتی مشکلاتشان را در مرکز ارتباطات مردمی مطرح کنند.
وی افزود: مسئولان قضایی با حضور در این مرکز به استماع اظهارات متقاضیان می پردازند ولی اگر امکان دسترسی به پروندهها وجود داشت تا صحبتهای مراجعان صحت سنجی و ماهیت پرونده آشکار شود بهتر است. هرچند ایجاد این دسترسی نیاز به هزینه و سیستم و نیرو دارد، ولی در بهبود روند کار رسیدگی موثر خواهد بود.
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران گفت: مراجعانی که از شهرستانها به ارتباطات مردمی مراجعه میکنند انتظار دارند مشکلاتشان ظرف همان روز یا نهایتا چند روز به جواب محکم و قطعی برسند در حالی که روند کار اینگونه نیست و باید مراحل قانونی طی شود.
انتهای پیام/