معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد

15:13 - 23 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۹۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه  ۳۳ تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه‌قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.
خبرگزاری میزان - پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، علی قناعت کار معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: اصل ماهیت برگزاری ملاقات مردمی این است که مردم بتوانند به راحتی مشکلاتشان را در مرکز ارتباطات مردمی مطرح کنند.

وی افزود: مسئولان قضایی با حضور در این مرکز به استماع اظهارات متقاضیان می پردازند ولی اگر امکان دسترسی به پرونده‌ها وجود داشت تا صحبت‌های مراجعان صحت سنجی و ماهیت پرونده آشکار شود بهتر است. هرچند ایجاد این دسترسی نیاز به هزینه و سیستم و نیرو دارد، ولی در بهبود روند کار رسیدگی موثر خواهد بود.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران گفت: مراجعانی که از شهرستان‌ها به ارتباطات مردمی مراجعه می‌کنند انتظار دارند مشکلاتشان ظرف همان روز یا نهایتا چند روز به جواب محکم و قطعی برسند در حالی که روند کار اینگونه نیست و باید مراحل قانونی طی شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *