ملاقات مردمی رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی خانواده دو برگزار شد

16:07 - 10 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۸۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ملاقات مردمی رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی خانواده دو برگزار شد
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه ملاقات‌های مردمی مستمر در مجتمع قضایی خانواده دو حضور یافت.

خبرگزاری میزان-یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه ملاقات‌های مردمی مستمر در مجتمع‌های قضائی ۲۴ گانه تهران بزرگ، این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به همراه معاونین و مدیران قضایی_ستادی (معاون امور اجرای احکام، معاون امور حقوقی و مدیر دفتر کل محاکم) در مجتمع قضایی خانواده دو حضور یافت.

پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بیستمین برنامه ملاقات مردمی خود در مجتمع‌های قضایی تهران با حضور در مجتمع قضایی خانواده دو به استماع درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این برنامه بیان کرد: رسیدگی به پرونده‌های خانواده اقتضائات خود را دارد و علاوه بر موضوع حقوقی مستلزم توجه به وضعیت کودکان طلاق و آینده خانواده می‌باشد.

جعفری گفت: امر پسندیده در رسیدگی به دعاوی طلاق اصلاح ذات البین است تا بنیان خانواده حفظ شود و این امر مستلزم آسیب شناسی اختلافات خانوادگی است.

در برنامه‌ای دیگر رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه در مجتمع قضایی ویژه امور حسبی، برنامه ملاقات مردمی دارند که مراجعین به این واحد قضایی نیز می‌توانند جهت ثبت نوبت و اطلاعات بیشتر به دفتر کل این مجتمع مراجعه کنند.

در راستای برنامه ریزی انجام شده، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه معاونان قضایی_ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ، با اشکال مختلفی از جمله (ملاقات‌های مردمی برنامه ریزی شده هفتگی (استانی، ستاد محاکم و مجتمع‌ها)، دیدار مستقیم و بدون واسطه با مراجعه‌کنندگان در دفتر کار بصورت روزانه، بازدید و ملاقات با زندانیان، حضور در میز‌های خدمت ویژه مساجد، نماز جمعه، مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه) خدمت‌رسانی قضایی و حقوقی به مراجعین مردمی در محاکم تهران بصورت مستمر در حال انجام است.

ملاقات مردمی رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی خانواده دو برگزار شد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *