هیات پارلمانی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرز لبنان با فلسطین اشغالی حضور پیدا کرد

11:01 - 21 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۵۰۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
هیات پارلمانی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرز لبنان با فلسطین اشغالی حضور پیدا کرد
هیات پارلمانی کمیسیون امنیت ملی مجلس در جریان سفر به لبنان در نقطه صفری مرزی لبنان و فلسطین اشغالی حضور پیدا کردند و از روستای مارون الراس و پارک ایرانیان بازدید به عمل آورد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، هیات پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ریاست وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه سفر به لبنان در بوستان ایران واقع در مارون الرأس، نقطه صفر مرزی در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی حضور یافتند و از فراز بوستان ایران، مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی را نظاره کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم ضمن بازدید از این منطقه، گفت: در سفر به لبنان توفیق شد که در منطقه جبل العامل در جنوب لبنان حضور پیدا کنیم و از روستای مارون الرأس که روستایی نمادین است، بازدید کنیم.

جلال زاده در توضیح این منطقه افزود: آن سوی مرز، سرزمین‌های اشغالی است و این سوی مرز پارکی ایرانی است که توسط شهیدان خوش نویس و شاکری تاسیس شده است و هر استانی در این پارک یک غرفه دارد.

وی همچنین بیان کرد: دورد بر مقاومت، حزب الله و شهیدانی که با خونشان، این منطقه را به جبهه مقاومت ملحق کردند. امیدواریم روزی ایرانی‌ها از همین مرز به سمت بیت المقدس رفته و نماز پیروزی را در آن مکان مقدس اقامه کنند.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *