دادستانی خراسان جنوبی به تخلفات سایت‌های فروش بلیت ورود کرد

14:26 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۸۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستانی خراسان جنوبی به تخلفات سایت‌های فروش بلیت ورود کرد
دادستان مرکز استان خراسان گفت: گزارشی مبنی بر تخلفات محدود ازسوی برخی از سایت‌های بلیت فروشی به دادستانی گزارش شده است که دستور پیگیری‌های لازم بهمعاون دادستان مرکز استان در حقوق عامه داده شده است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین نسائی زهان صبح امروز در دیدار با فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی و مدیرکل فرود گاه‌های استان گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد حجاج بیت الله الحرام چه در زمان اعزام به حج و چه در برگشت از حج از عملکرد پلیس فرودگاه‌های استان رضایت دارند.

دادستان مرکزاستان گفت: امسال  ۲ هزارو ۷۰ نفر از استان به سفر بیت الله الحرم اعزام شده اند و از جلمه استان‌هایی هستیم که کمترین مشکل را در سفر حج داشت.

حجت الاسلام و المسلمین نسائی زهان در ادامه بیان کرد: گزارشی مبنی بر تخلفات محدود ازسوی برخی از سایت‌های بلیت فروشی به دادستانی گزارش شده است که دستور پیگیری‌های لازم به امعاون دادستان مرکز استان در حقوق عامه داده شده است.

سرهنگ محمدرضا رستگار فرمانده پلیس فرود گاه‌های استان در این دیدار ضمن تشکر از حضور دادستان مرکز استان در فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان گفت: تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافرین انجام میدهیم.

دادستان مرکز استان در پایان این دیدار با اهداء لوحی از تلاش‌های مسئولین فرودگاه‌های استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *