اخطار خارجی‌ها به استقلال/ ستاره‌های برزیلی و فرانسوی در اندیشه شکایت و جدایی

12:33 - 18 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۴۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اخطار خارجی‌ها به استقلال/ ستاره‌های برزیلی و فرانسوی در اندیشه شکایت و جدایی
بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال با ارسال اخطار به باشگاه خواستار دریافت مطالباتشان شدند، اتفاقی که ممکن است منجر به شکایت و جدایی این ۲ بازیکن شود.

خبرگزاری میزان - چند روز قبل بود که کوین یامگا، ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال با ارسال نوتیس (اخطار) به باشگاه خواستار دریافت مطالباتش (مطالبات فصل گذشته و پیش قرارداد این فصل) شد، اتفاقی که ممکن است منجر به جدایی این بازیکن شود. باشگاه استقلال تا روز ۲۸ تیر ماه یعنی چند روز دیگر فرصت داد طلب این بازیکن را پرداخت کند.

یامگا، از فصل گذشته ۶۰ هزار دلار طلبکار است و طبق قرارداد، باشگاه تهرانی موظف است تا پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم ۱۰۰ هزار دلار نیز به عنوان پیش‌پرداخت فصل جدید به او پرداخت کند که این اتفاق هم رخ نداده است.

البته این تنها مشکل استقلال نیست، چراکه رافائل سیلوا، مدافع برزیلی آبی‌پوشان نیز که گفته می‌شود قراردادش را با استقلال فسخ کرده هم به این باشگاه برای دریافت مطالباتش نوتیس داده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد اگر مدیران استقلال نتوانند این مشکل را حل کنند باید شاهد بازشدن پرونده جدیدی برای آبی‌پوشان در فیفا باشیم و از سوی دیگر یامگا هم می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

چندی پیش بود که یکی از رسانه‌های قبرس از تمایل باشگاه آپوئل نیکوزیا که هدایت آن بر عهده ریکاردو ساپنتو، مربی پیشین استقلال است به مدافع فرانسوی خبر داده بود، اما چون یامگا با استقلال قرارداد دارد برای جدایی نیازمند اجازه این باشگاه است مگر اینکه بتواند از بند فسخ قرارداد به دلیل عدم دریافت مطالباتش استفاده کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *