فهرست مازاد استقلال مشخص شد/ قلم قرمز نکونام روی نام ۴ + ۱ بازیکن

9:10 - 04 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۷۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فهرست مازاد استقلال مشخص شد/ قلم قرمز نکونام روی نام ۴ + ۱ بازیکن
فهرست مازاد تیم فوتبال استقلال بعد از حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان مشخص شد.

خبرگزاری میزان - بعد از حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم فوتبال استقلال گمانه‌زنی‌ها درباره بازیکنان خروجی و ورودی این تیم آغاز شد و اسامی زیادی در فهرست خروجی و همچنین ورودی این تیم قرار گرفت.

بر اساس آخرین اطلاعات غیررسمی عارف غلامی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس و سجاد شهباززاده در لیست مازاد قطعی استقلال قرار گرفته‌اند و به احتمال زیاد فصل آینده شاهد حضور این بازیکنان در جمع آبی‌پوشان نخواهیم بود.

البته یک بازیکن دیگر هم در این فهرست قرار دارد که نمی‌توان جدایی‌اش را قطعی دانست؛ سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان باتجربه استقلال.

ظاهراً نکونام علاقه چندانی به همکاری با این بازیکن ندارد و در صورتی‌که بتواند گزینه مطمئنی برای قفس توری استقلال پیدا کند، جدایی حسینی قطعی خواهد شد، موضوعی که با توجه به خلاء دروازه‌بان خوب داخلی تا این لحظه منتفی است. البته از محمدرضا اخباری به عنوان یکی از گزینه‌های دروازه استقلال نام برده می‌شود، از سوی دیگر نکونام نیم‌نگاهی هم به جذب دروازه‌بان خارجی دارد که در صورت فراهم شدن شرایط، این گزینه از سوی مدیران باشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال هم با توجه به عدم دریافت مطالباتشان به باشگاه اخطار داده‌اند و حتی اخبار غیررسمی از فسخ قرارداد سیلوا حکایت دارد. با این حساب باید جدایی مدافع برزیلی را قطعی دانست. از سوی دیگر یامگا پیشنهاد خوبی از ساپینتو در قبرس دریافت کرده که می‌تواند منجر به جدایی این ستاره فرانسوی هم شود.

چند بازیکن دیگر نیز در لیست مازاد نکونام هستند که پس از جذب بازیکن در آن پست باشگاه درباره جدایی آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *