ستاره فرانسوی در آستانه جدایی از استقلال/ یامگا دوباره شاگرد ساپینتو می‌شود؟ + عکس

11:37 - 30 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۸۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ستاره فرانسوی در آستانه جدایی از استقلال/ یامگا دوباره شاگرد ساپینتو می‌شود؟ + عکس
ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال در آستانه جدایی از آبی‌پوشان پایتخت قرار دارد.

خبرگزاری میزان - کوین یامگا، ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال که فصل نسبتاً موفقی را در جمع آبی‌‌پوشان پایتخت پشت سر گذاشت در جریان دربی یکصدم مقابل پرسپولیس دچار مصومیت شد و نتوانست در ادامه مسابقات برای استقلال به میدان برود.

بعد از این ماجرا بود که همزمان با درخواست مرخصی یامگا برای سفر به کشورش به منظور درمان مصدومیت، شایعات زیادی پیرامون جدایی این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش مطرح شد.

در نهایت با اتمام فصل باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این بازیکن نیازمند توافق دوباره است، اما بعد از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال و پیوستنش به تیم فوتبال آپوئل نیکوزیای قبرس زمزمه جدایی یامگا نیز جدی‌تر از قبل شد.

حالا یکی از رسانه‌های یونانی مدعی شده این بازیکن پیشنهادی جدی از این باشگاه دریافت کرده و در حال مذاکره برای حضور در لیگ این کشور است.

سایت اسپورت یونان مدعی شد مذاکرات کوین یامگا با باشگاه آپوئل قبرس در مراحل نهایی قرار دارد و او در آستانه انتقال به این تیم که تحت هدایت ساپینتو است، می‌باشد.

این سایت یونانی نوشت: «اینکه ساپینتو، در بازار نقل‌و‌انتقالات به سراغ بازیکنانی برود که می‌شناسد، چیزی بود که همه ما انتظارش را داشتیم؛ بنابراین علاقه آبی‌ و زرد‌ها به یامگا، عجیب نیست.»

در هر حال باید منتظر واکنش باشگاه استقلال به این خبر ماند و دید آیا یامگا با آبی‌پوشان ادامه می‌دهد یا یک بار دیگر شاگرد ساپینتو خواهد شد.

ستاره فرانسوی در آستانه جدایی از استقلال/ یامگا دوباره شاگرد ساپینتو می‌شود؟ + عکس

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *