مربی ترکیه‌ای جدیدترین گزینه نیمکت استقلال + عکس

10:57 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۶۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی ترکیه‌ای جدیدترین گزینه نیمکت استقلال + عکس
رسانه‌های ترکیه‌ای از گزینه جدیدی برای نیمکت تیم فوتبال استقلال رونمایی کردند.

خبرگزاری میزان - بعد از اینکه مسئولان باشگاه استقلال برای انتخاب مربی داخلی به بن بست خوردند بار دیگر گزینه‌های خارجی روی میز قرار گرفت تا مسیر برای انتخاب جانشین ساپینتو بررسی شود.

طی روز‌های گذشته مربیان مختلفی از ایتالیا و اسپانیا به باشگاه استقلال لینک شدند و حتی تماس‌هایی بین طرفین برای مذاکره و همکاری برقرار شد، کار به جایی کشید که روز گذشته روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد آلن هوروات کروات با استقلالی‌ها به توافق نهایی دست یافته و هفته آینده نام وی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان اعلام خواهد شد.

اما این تمام ماجرا نیست و همچنان گزینه‌های جدیدی برای نیمکت آبی‌پوشان از گوشه و کنار جهان رو می‌شود.

در تازه‌ترین خبر سایت هابر گلوبال و روزنامه ترکیه‌ای هریت مدعی شدند ارسون یانال، سرمربی باتجربه ترک گزینه هدایت استقلال شده است.

 

مربی ترکیه‌ای جدیدترین گزینه نیمکت استقلال + عکس

آنطور که هریت گزارش داده، حجت کریمی، مدیرعامل استقلال «شخصا» با ارسون یانال تماس گرفته و پیشنهاد سرمربیگری استقلال را به او ارائه کرده، اما یانال هنوزپاسخ مشخصی به مدیرعامل استقلال نداده است.

آخرین تجربه مربیگری یانال در آلانیا اسپور بود که ماه گذشته به پایان رسید که البته موفقیت خاصی هم به همراه نداشت. او سابقه سرمربیگری در فنرباغچه و ترابزون اسپور را دارد و باوجود قهرمانی در سوپرجام ترکیه، هرگز نتوانسته به قهرمانی لیگ برتر این کشور برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *