اهدای بسته‌های معیشتی در آستانه عید سعید غدیر به خانواده‌های سادات زندانیان استان سمنان

12:32 - 15 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۰۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اهدای بسته‌های معیشتی در آستانه عید سعید غدیر به خانواده‌های سادات زندانیان استان سمنان
رئیس کل دادگستری استان سمنان با حضور در جمع خانواده‌های سادات زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز استان با اهداء بسته‌های معیشتی نقدی و غیر نقدی آنان را مورد تکریم و تفقد قرار داد.

خبرگزاری میزان - همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر، محمد جعفر عبدالهی  رئیس کل دادگستری استان سمنان با حضور در جمع خانواده‌های سادات زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز استان با اهداء بسته‌های معیشتی نقدی و غیر نقدی آنان را مورد تکریم و تفقد قرار داد.

محمد جعفر عبدالهی در تشریح این خبر افزود: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر در مراسمی که به یمن این ایام برگزار شده بود در جمع خانواده‌های سادات زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سمنان حاضر شده تا در این روز‌های شادی و سرور با تکریم این خانواده‌ها، لبخندی را بر چهره‌های فرزندان و همسران سادات زندانی نشانده باشیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان سمنان قصد دارد در برنامه‌های ملی و مذهبی علاوه بر سایر ایام که حمایت‌های مادی و معنوی را پیگیری می‌کند به بهانه این ایام، روحیه ایمان و امید را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، آموزشی و تفریحی برای خانواده‌های زندانیان نیازمند تقویت کند.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان استان سمنان ادامه داد: در ایام دهه ولایت و امامت سال جاری میزان ۴۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشتی به صورت نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های زندانیان نیازمند بویژه خانواده‌های سادات زندانی نیز اهداء شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان علاوه بر اینکه اصلاح و بازپروری اجتماعی زندانیان را حائز اهمیت می‌داند ولیکن از حمایت خانواده‌های زندانیان نیازمند غافل نبوده و در مناسبت‌های های مختلف، پشتیبانی‌های مادی و معنوی را ادامه می‌دهد تا عوارض ناشی از دوری احدی از اعضاء خانواده‌ها کاسته و بتواند بخشی از نیاز‌های خانواده‌ها را تهیه و تأمین کرده باشد.

همچنین رئیس کل دادگستری استان سمنان با حضور در منزل دونفر از خانواده‌های مددجویان نیازمند، ضمن بازدید و اطلاع از وضعیت معیشتی و استماع دغدغه‌ها و پیگیری قانونی و آنی مسائل آنان، به حمایت نتیجه بخش از خانواده‌های زندانیان تاکید و بسته‌های معیشتی نقدی و غیر نقدی نیز اهداء کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *