رئیس دادگستری استان سمنان: کارکنان قضایی و اداری در اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی مشارکت درستی دارند

13:35 - 19 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۷۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری استان سمنان: کارکنان قضایی و اداری در اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی مشارکت درستی دارند
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کارکنان قضایی و اداری در اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی در انجام وظایف محوله مشارکت درستی داشته و سعی شود در کاهش زمان و نرخ رسیدگی به شاخص تعریف شده در سال ۱۴۰۲ دست یابیم.

خبرگزاری میزان - محمد جعفر عبدالهی  رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه سفر یکروزه به حوزه‌های قضایی میامی با جمیع کارکنان قضایی و اداری دیدار کرد، نشست صمیمی با قضات شریف و کارکنان اداری خدوم در ضمن بازدید از حوزه‌های قضایی به یک رویه متداول تبدیل و هریک از کارکنانی که تمایل به ارائه مطالبی داشته باشند بدون دغدغه ودر عین آرامش خاطر به بیان مسائل خویش می‌پردازند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر گفت: اشتغال در دستگاه قضایی در مقایسه با دیگر نهاد‌ها از شرایط متفاوت و خاصی برخوردار است، زیرا نوع ارائه خدمات و مراجعین به مراجع قضایی دارای مغایرت است.

وی ادامه داد: بعبارتی به سبب اشتغال در دستگاه قضایی می‌بایست از انجام امور گمانه آفرین خودداری و در عین صداقت و رازداری و حُسن اخلاق با مراجعین رفتار کرد. مردم انتظار دارند هیچ تفاوت عملکردی از سوی کارگزاران در مراجع قضایی مشاهد نکنند.

عبدالهی افزود: وقتی کارکنان قضایی و اداری حرمت مراجعان را رعایت کنند. مشقت کار به شوق ارائه خدمت مطلوب به مردم تبدیل و سختی‌های آن مرتفع می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه به تحقق اهداف دستگاه قضایی استان سمنان در سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: کارکنان قضایی و اداری در اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی در انجام وظایف محوله مشارکت درستی داشته و سعی شود در کاهش زمان و نرخ رسیدگی به شاخص تعریف شده در سال ۱۴۰۲ دست یابیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *