ردِپای مالکان شرکت‌های هواپیمایی در استقلالی شدن بیرانوند + عکس

9:50 - 12 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۲۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
ردِپای مالکان شرکت‌های هواپیمایی در استقلالی شدن بیرانوند + عکس
گفته می‌شود ۲ نفر از مالکان دو شرکت هواپیمایی در در چرخش بیرانوند به سمت استقلال نقش پررنگی داشته‌اند.

خبرگزاری میزان - در حالی‌که علیرضا بیرانوند و مدیر برنامه‌هایش بعد از ارسال ۲ نوتیس (اخطار) به باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتش صبح امروز با حضور در سازمان لیگ فوتبال اقدام به فسخ قرارداد خود با سرخ‌پوشان کردند، اما همچنان گمانه‌زنی‌ها درخصوص قانونی یا غیرقانونی بودن این موضوع در جریان است.

گفته می‌شود براساس قانون جدید فوتبال ایران این دروازه‌بان ملی‌پوش نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند، اما گفته می‌شود وی با توجه به ادله موجود اقدام به فسخ و قطع همکاری با پرسپولیس کرده، هرچند تشخیص قانونی بودن این فسخ قرارداد بر عهده کمیته وضعیت فدراسیون است.

در این میان اما شایعات زیادی درباره دلایل رفتن بیرانوند از پرسپولیس و چرخش به سمت استقلال مطرح می‌شود و عده‌ای ردپای هواداران متمول استقلال را در این ماجرا پررنگ می‌دانند.

 

ردِپای مالکان شرکت‌های هواپیمایی در استقلالی شدن بیرانوند + عکس

 

حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اولین شخصی از این باشگاه بود که به صورت رسمی به این اتفاق واکنش نشان داد. خبیری بدون نام بردن از بیرانوند، در صفحه شخصی خود خود نوشت: «هواداران عزیز پرسپولیس که نگران شایعات اخیر بودید، وقتی شما نگران و مضطرب باشید، خواب بر ما هم حرام است. ما هم مثل شما تا صبح نخوابیدیم و ماجرا را پیگیری کردیم. حتماً با همه وجودم شرافتا تلاش می‌کنم این اتفاق نیافتد.»

خبیری در ادامه به افرادی اشاره می‌کند که زیر پای بیرانوند نشسته بودند تا او را از پرسپولیس جدا کنند و همچنین کد‌هایی در این خصوص از یک شرکت هواپیمایی که در این ماجرا دخیل بوده است، می‌دهد: «اما بعدش رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان هواداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی‌گذارم. بازی با احساسات میلیون‌ها هوادار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت‌های هواپیماییتون.»

به نظر می‎رسد این استوری خبیری کنایه به ۲ نفر از مالکان دو شرکت هواپیمایی است که گفته می‌شود در چرخش بیرانوند به سمت استقلال نقش پررنگی داشته‌اند.

انتهای پیام/


خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
0
برو بابا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
0
0
خدا نگهدار بسلامت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *