جنجالی، عجیب و باورنکردنی؛ بیرانوند استقلالی می‌شود؟ + عکس

8:30 - 12 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۲۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جنجالی، عجیب و باورنکردنی؛ بیرانوند استقلالی می‌شود؟ + عکس
دروزاه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه حضور در استقلال قرار دارد.

خبرگزاری میزان - چندی پیش بود که علیرضا بیرانوند و مدیر برنامه‌هایش از ارسال ۲ نوتیس (اخطار) به باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتش خبر دادند. هر چند براساس قانون جدید فوتبال ایران این دروازه‌بان ملی‌پوش نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند، اما گفته می‌شود وی با توجه به ادله موجود اقدام به فسخ و قطع همکاری با پرسپولیس کرده است.

اما این تمام ماجرا نیست به طوری که یکی از رسانه‌ها روز گذشته از مذاکره بیرانوند با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال خبر داد، هرچند کریمی بلافاصله این موضوع را تکذیب کرد، اما گفته می‌شود بیرانوند پس از جلسه با درویش به دفتر کریمی رفته است و حتی ۲ فقره چک پیش پرداخت را نیز دریافت کرده است که در صورت پاس شدن چک اول دروازه‌بان تیم ملی امروز استقلالی خواهد شد.

این در حالی است که باشگاه استقلال این روزها با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند به طوری‌که بسیاری از بازیکنان درصد قابل توجهی از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده‌اند که همین موضوع باعث نارضایتی آنها شده است.

البته باشگاه پرسپولیس مدعی است که بیرانوند یک فصل دیگر قرارداد دارد و حق جدایی ندارد و باید دید آیا این فسخ به سرانجام خواهد رسید یا تنها برای تحت فشار قرار دادن باشگاه به منظور دریافت مطالبات یا عقد قرارداد جدید البته با شرایط بهتر است.

اگر این انتقال صورت بگیرد بدون شک باید شاهد یکی از جنجالی‌ترین، عجیب‌ترین و باورنکردنی‌ترین؛ انتقال‌های فوتبال ایران باشیم.

این در حالی است که بیرانوند سال‌ها پیش و زمانی که در نفت تهران بازی می‌کرد، پیش از حضور در پرسپولیس اعلام کرده بود استقلالی است و دوست دارد در تیم محبوش به میدان برود.

جنجالی، عجیب و باورنکردنی؛ بیرانوند استقللالی می‌شود؟

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *