گلایه‌های کارگردان "توکیو بدون توقف" از بی وفایی سینما/ما کنار گذاشته شدیم/در "هلال احمر" کار می‌کنم!

9:00 - 05 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۲۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
عالم زاده با اشاره به سنگ تمام گذاشتن آتش نشان های فداکار کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: درباره ساخت فصل دوم سریال "آسمان همیشه ابری نیست" با من صحبتی نشده است.
سعید عالم زاده کارگردان سریال تلویزیونی " آسمان همیشه ابری نیست" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: شرایط در حال حاضر به گونه ای است که جوان ها مشغول فعالیت هستند و افرادی مانند ما بازنشسته شده اند.

وی ادامه داد: بازنشستگی من خود خواسته نبوده بلکه شرایط به گونه ای پیش رفته تا چنین موقعیتی ایجاد شود.

کارگردان فیلم سینمایی "توکیو بدون توقف" همچنین تصریح کرد: حرف دل من این است که دنیای سینما دنیای ارتباط است و بنده و دوستانی که دور از چنین جریان هایی هستیم، اغلب پیشنهادی برای کار دریافت نمی کنیم.

کارگردان سریال "هشت بهشت" اظهار کرد: ارتباطات موجود در عرصه سینما علاوه بر حوزه بازیگری به حوزه کارگردانی و سایر بخش ها نیز مربوط می شود.

این کارگردان عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به صحبت های مطرح شده درباره ساخت فصل دوم سریال "آسمان همیشه ابری نیست" افزود: ساخت فصل دوم این سریال صحت ندارد چرا که این اثر در همان بخش اول تولید و تمام شد.

وی توضیح داد: البته بنده هم چندی پیش با چنین مطلبی برخورد کردم که گویا تهیه کننده آن سریال تصمیم دارد بخش دوم آن اثر را بنویسد و کار کند اما درباره کارگردانی این سریال هیچ صحبتی با من نشده و تصور می کنم که به سرانجام هم نرسیده باشد البته خبر قطعی ندارم.

عالم زاده در ادامه صحبت های خود با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تصریح کرد: بنده جدا از کار کارگردانی، در هلال احمر مشغول فعالیت هستم و با اینکه سالیان سال است انواع و اقسام کارهای امدادی را انجام می دهیم اما باید بگویم که حادثه ساختمان پلاسکو واقعا دردناک بود.

وی اظهار کرد: بنده حتی پس از زلزله بم نیز در آنجا حضور داشتم اما حادثه دلخراشی که در روند آتش سوزی و سپس فروریختن ساختمان پلاسکو اتفاق افتاد باعث شد بسیار متاثر شوم و اشک بریزم.

کارگردان سریال "آسمان همیشه ابری نیست" همچنین گفت: برای خانواده های آتش نشان های فداکاری که در این حادثه به شهادت رسیدند از خداوند طلب صبر می کنم چرا که بنده می دیدم که این عزیزان چگونه خود را در شرایطی قرار می دهند که فضا سرشار از آتش بود و این آتش هر لحظه بیشتر شعله ور می شد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که آتش هر لحظه شعله های بیشتری می گرفت، آتش نشان های فداکار بدون هیچ ترسی وارد محل حادثه می شدند تا بتوانند هموطنان را نجات دهند. خود ما هم در چنین برنامه هایی شرکت می کنیم اما باید بگویم که آتش نشان ها سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم تعدادی از این عزیزان که زیر آوار مانده اند، زنده و سالم باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *