ایران و روسیه در پی تحریک آمریکا برای انتخاب دونالد ترامپ هستند

12:36 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۵۵۲
«دنیل دولان» فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا در یادداشت اخیر خود مدعی شد ایجاد تنش و درگیری های اخیر نیروی دریایی ایران در خلیج فارس به دلیل ضعف ارتش آمریکا نیست، بلکه ایران با این اقدام قصد دارد که مسیر انتخابات ریاست جمهوی آمریکا را تغییر دهد تا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شود.
ایران و روسیه در پی تحریک آمریکا برای انتخاب دونالد ترامپ هستندبه گزارش گروه بین الملل به نقل از «ببیزنس اینسایدر»،«دنیل دولان» فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا در یادداشت اخیر خود مدعی شد که ایجاد تنش و درگیری های اخیر نیروی دریایی ایران در خلیج فارس به دلیل ضعف ارتش آمریکا نیست، بلکه ایران با این اقدام قصد تغییر مسیر انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دونالد ترامپ به عنوان ریاست‌جمهور آمریکا ادارد .

وی همچنین اقدام روسیه در مورد رهگیری هواپیمای جنگی آمریکا در مناطق مختلف  را اقدامی در راستای هدف ایران می داند.

،«دنیل دولان» در ادامه می‌افزاید که منتقدان دولت اوباما اقدامات تنش زای ایران و روسیه را نتیجه سیاست خارجی ضعیف دولت اوباما در خصوص توافق هسته ای ، و پیوستن کریمه به روسیه می دانند، ولی این تحریکهای نظامی این دو کشور علت دیگری نیز دارد.


فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا در ادامه این ادعای خود می افزاید که ایران و روسیه با این تحریکهای نظامی قصد دارند شرایطی را ایجاد کنندکه طبقه حاکمه آمریکا به این نتیجه گیری اشتباه سوق داده شود که رئیس جمهور ضعیفی چون دونالد ترامپ را انتخاب کند.

«دنیل دولان» برای اثبات مدعای خود اقدام روسیه مبنی بر هک سرور «دی.ان.سی» را نوعی ابراز تمایل برای انتخاب شدن دونالد ترامپ عنوان می کند و همچنین اعلام آشکار دونالد ترامپ مبنی بر لغو توافق هسته‌ای با ایران را مطلوب دولت ایران می داند.




علی
|
-
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
با هر ترفندی میخواهند ایران را به اصطلاح خود به زانو در آورند. یکبار می گویند میخواستیم آنها را تست کنیم تا نتیجه برجام را بدانیم. زمانی ما را از روی کار آمدن ترامپ و پاره کردن برجام می ترسانند و زمانی هم می گویند ایران میخواهد یک رییس جمهور ناتوان مثل ترامپ بیاید روی کار؛ خلاصه به هر دری میزنند بسته است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *