بازتاب عملیات موشکی ایران علیه اراضی اشغالی در رسانه‌‎های بین‌المللی

22:38 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۲۱۷
بازتاب عملیات موشکی ایران علیه اراضی اشغالی در رسانه‌‎های بین‌المللی
رسانه‌های بین‌المللی به‌طور بی‌وقفه درحال پوشش حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی هستند.

خبرگزاری میزان - حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی به‌صورت گسترده مورد توجه قرار گرفته و در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشته است.

سی‌ان‌ان: موشک‌های ایرانی پایگاه هوایی نواتیم را در جنوب اسرائیل هدف قرار دادند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۱:۲۰

براساس تجزیه و تحلیل موقعیت جغرافیایی سی‌ان‌ان، ۲ ویدیوی جدید نشان می‌دهد که تعدادی موشک ایرانی پایگاه هوایی نواتیم را در جنوب اسرائیل هدف قرار دادند. در این ویدیو‌ها ده‌ها رد موشک را می‌توان دید که به‌سمت این پایگاه اصابت می‌کنند. پت رایدر، سخنگوی پنتاگون گفت که حمله امروز ایران به اسرائیل دو برابر بزرگ‌تر از حمله ایران در آوریل بود.

پی‌بی‌اس: درخشش نارنجی موشک‌ها در آسمان شب اسرائیل پخش شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۰

پی‌بی‌اس نوشت: ایران روز سه‌شنبه ده‌ها موشک به‌سمت اسرائیل شلیک کرد؛ با به‌صدا درآمدن آژیرهای حمله هوایی در سراسر اسرائیل و میلیون‌ها که به پناهگاه‌ها رفتند، درخشش نارنجی موشک‌ها در آسمان شب اسرائیل پخش شد.

بیزینس اینسایدر: موشک‌هایی از ایران به‌سمت اسرائیل شلیک شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۰

بیزینس اینسایدر گزارش کرد: ایران روز سه‌شنبه حمله گسترده‌ای را به اسرائیل انجام داد؛ همه شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها رفتند.

این پایگاه به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: موشک‌هایی از ایران به‌سمت اسرائیل شلیک شد.

آکسیوس: ایران ده‌ها موشک بالستیک به سمت اسرائیل شلیک کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲

آکسیوس نوشت: ایران طی یک حمله دو موجی ده‌ها موشک بالستیک به سمت اسرائیل شلیک کرد.

میدل‌ایست‌آی: ایران موجی از موشک‌ها را به سمت اسرائیل شلیک کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱

میدل‌ایست‌آی گزارش کرد: ایران روز سه‌شنبه، ساعاتی پس از آنکه اسرائیل اعلام کرد که حمله زمینی به جنوب لبنان را آغاز کرده‌، موجی از موشک‌ها را به سمت اسرائیل شلیک کرد. صداهای انفجار در شهرهای تل‌آویو و قدس شنیده شد و آژیرهای خطر در سراسر اسرائیل به‌صدا درآمد. در جریان این حمله، ارتش اسرائیل به شهرک‌نشینان دستور داد به مناطق حفاظت شده و پناهگاه‌ها بروند.

یو‌اس‌ای تودی: ایران امواج موشکی را به سوی اسرائیل شلیک کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۵

یو‌اس‌ای تودی نوشت: ایران روز سه‌شنبه در اقدامی امواج موشکی را به سوی اسرائیل شلیک کرد. سخنگوی پنتاگون گفت که ایران در این حمله ده‌ها موشک شلیک کرد.

پولیتیکو: ایران با موشک‌های بالستیک اسرائیل را هدف قرار داد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۵

پولیتیکو گزارش کرد: به‌گفته ارتش اسرائیل، ایران روز سه‌شنبه طی یک حمله با موشک‌های بالستیک اسرائیل را هدف قرار داد. اسرائیل در پی این حمله به شهرک‌نشینان دستور داد که به آژیرهای حمله هوایی توجه کرده و در محل پناه بگیرند.

سی‌بی‌اس: آژیرهای خطر در سراسر اسرائیل به‌صدا درآمد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۵

سی‌بی‌اس نوشت: درپی حمله موشکی ایران، آژیرهای خطر در سراسر اسرائیل به‌صدا درآمد و صداهای بلند انفجار به گوش رسید؛ مقام‌های آمریکایی می‌گویند که ده‌ها موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد.

وال‌استریت‌ژورنال: ایران با ده‌ها موشک اسرائیل را هدف قرار داد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۴

وال‌استریت‌ژورنال در پی عملیات وعده صادق ۲، گزارش کرد: ایران با ده‌ها موشک اسرائیل را هدف قرار داد.

واشنگتن‌پست: ایران ده‌ها موشک بالستیک را به سمت اسرائیل شلیک کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۴

واشنگتن‌پست نوشت: ایران روز سه‌شنبه د‌ه‌ها موشک بالستیک را به سمت اسرائیل شلیک کرد. آژیر‌های خطر در سراسر اسرائیل شنیده شد و رگه‌های شعله آسمان را روشن کرد. به‌گفته منابع، چندین اصابت وجود داشته است.

الجزیره: حمله ایران اسرائیلی‌ها را به‌سمت پناهگاه‌ها روانه کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۳

الجزیره انگلیسی هم گزارش کرد که ایران در واکنش به شهادت مقام‌های ارشد حزب‌الله و حماس، رگبار موشکی را به سوی اراضی اشغالی پرتاب کرد.

الجزیره اضافه کرد: این حمله اسرائیلی‌ها را به‌سمت پناهگاه‌ها روانه کرد. آژیر خطر در سراسر اسرائیل به‌صدا درآمد و صدای انفجار در قدس و تل‌آویو شنیده شد.

یورونیوز: ایران اسرائیل را هدف حمله موشکی قرار داد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۳

یورونیوز در واکنش به حمله موشکی ایران، نوشت: ایران اسرائیل را هدف حمله موشکی قرار داد.

آسوشیتدپرس: میلیون‌ها نفر به پناهگاه‌ها رفتند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۰

آسوشیتدپرس گزارش کرد: ایران ده‌ها موشک به سمت اسرائیل پرتاب کرد. همزمان با درخشش نارنجی موشک‌ها در آسمان اسرائیل و با به‌صدا درآمدن آژیرهای حمله هوایی در سراسر اسرائیل، میلیون‌ها نفر به پناهگاه‌ها رفتند.

نیویورک‌تایمز: ایران چندین سری موشک بالستیک به سوی اسرائیل شلیک کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۹

نیویورک‌تایمز گزارش کرد: ایران روز سه‌شنبه چندین سری موشک بالستیک به سوی اسرائیل شلیک کرد.

ان‌بی‌سی: ایران رگبار موشکی را به سمت اسرائیل پرتاب کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۹

ان‌بی‌سی نوشت: ایران عصر امروز رگبار موشکی را به سمت اسرائیل پرتاب کرد و آسمان شهرهای قدس و تل‌آویو را روشن کرد؛ آژیرهای هشدار نیز به صدا درآمدند.

ان‌پی‌آر: ایران یک حمله موشکی بزرگ را انجام داد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۸

ان‌پی‌آر در واکنش به حمله موشکی ایران نوشت: مقام‌های اسرائیلی گفتند که ایران یک حمله موشکی بزرگ را انجام داد که سایت‌هایی را در سرتاسر اسرائیل هدف قرار داد. آژیرهای حمله هوایی در تل‌آویو و دیگر مناطق به‌صدا درآمد و صداهای بلندی شنیده شد.

گاردین: موجی از موشک‌ها به‌سمت اسرائیل پرتاب شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۷

گاردین نوشت: ایران موجی از موشک‌ها را به‌سمت اسرائیل پرتاب کرد. خبرنگاران گاردین در قدس شاهد پرواز ده‌ها موشک از بالای سر خود به سمت شهر‌های اصلی ساحلی اسرائیل در حمله‌ای عظیم بودند؛ موشک‌ها به وضوح از روی زمین قابل مشاهده بودند. در حالی که برخی از رهگیری‌ها بر فراز قدس شنیده می‌شد، اما به نظر می‌رسید که بسیاری از موشک‌ها مسیر خود را به سمت ساحل و مرکز اسرائیل ادامه دادند.

سی‌ان‌ان: گروه‌های میدانی ما شاهد پرواز موشک‌ها بر فراز اسرائیل بودند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۶

سی‌ان‌ان گزارش کرد: ایران روز سه‌شنبه، اول اکتبر (۱۰ مهر) به اسرائیل حمله موشکی کرد؛ در حالی که گروه‌های میدانی سی‌ان‌ان شاهد پرواز موشک‌ها بر فراز شهر‌های تل‌آویو، قدس (اشغالی) و حیفا بودند، آژیر خطر در سراسر اسرائیل به‌صدا درآمد.

گروه‌های میدانی سی‌ان‌ان در مکان‌های مختلف در سراسر اسرائیل، ده‌ها موشک را مشاهده کرده‌اند که بر فراز آن‌ها پرواز می‌کردند.

در حال تکمیل...


برچسب ها: وعده صادق 2

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *