صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مجتمع جدید قضایی شهید رئیسی ارومیه بازدید کرد

۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۸۱۲۵۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مجتمع جدید قضایی شهید رئیسی ارومیه بازدید با قضات و کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه به همراه ابراهیمی رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان از مجتمع جدید قضایی شهید رئیسی ارومیه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در شعب محاکم با قضات و کارمندان دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات و نیازمندی‌های شعب قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با ملاحظه برخی پرونده‌های شعب از همکاران خود تسریع در رسیدگی‌ها را با تدقیق و صحت مورد تاکید قرار داد و تعیین تکلیف قطعی پرونده‌ها در قالب صدور احکام متقن و پرهیز صدور قرار‌های شکلی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ضمن این بازدید با تعدادی از مراجعه کنندگان به دادگستری هم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است این مجتمع با همت و پیگیری مدیریت دادگستری استان راه اندازی شده و با تجهیز آن هم شعب خانواده که در فضا نامناسب بودند به این محل انتقال داده شده و هم یک طبقه مختص رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مهم خاصه در حوزه پرونده‌های له یا علیه ادارات، مدیریت شهری، اختلافات شهروندان با مجموعه ادارات، ارگان‌ها و شهرداری‌ها در نظر گرفته شد تا شعب بدوی و تجدیدنظر تخصصی یک بسته کامل قضایی را تشکیل دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجتمع قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *