صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی بیستون بازدید کرد

۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲:۱۸
کد خبر: ۴۷۸۰۴۳۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ششمین روز از هفته قوه قضاییه از چهار واحد تولیدی کاشی بیستون، نیرو پلاستیک کامبادن، کاویان بتن غرب و آگرین ذوب غرب بازدید و به منظور رفع مشکلات قضایی آن‌ها دستوراتی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ششمین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در شهرک صنعتی بیستون و برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی در خانه صنعت، معدن، تجارت ضمن بازدید از چهار واحد تولیدی و تأکید بر حمایت از بخش تولید، دستور رسیدگی و حل مشکلات قضایی آن‌ها را صادر کردند.

کرمی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهید رئیسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نقش اقتصاد را در رونق کشور بسیار مهم می‌دانند و تأکید ایشان بر حوزه اقتصاد و بخش تولید نشان می‌دهد که ایشان به موضوع تولید و توان و ظرفیت کشور برای افزایش، رونق و گسترش تولید، بسیار امیدوار هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان از مدیران شجاع و کارآمد برای تحقق شعار سال به منظور حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم حمایت قاطع می‌کند.

وی با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی استان گفت: اولویت ما این است که در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت رونق چرخه تولید تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحد‌های تولیدی و حفظ اشتغال نیروی کار بکار خواهد گرفت.

کرمی با اشاره به ورشکستگی و مشکلات برخی واحد‌های تولیدی یادآور شد: ضرورت دارد فعالیت‌های اقتصادی با مشورت و پشتوانه قضایی و حقوقی انجام شود، لذا در صورت لزوم، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان به این مسائل رسیدگی خواهد کرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی خانه صنعت معدن و تجارت، از کرمی رئیس کل دادگستری استان به عنوان مدیر برتر ملی قوه قضاییه و عباسی قائم‌مقام ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به عنوان قاضی نمونه تجلیل بعمل آمد.

در این نشست تعدادی از مسئولین و فعالان اقتصادی گزارشی از وضعیت صنایع و معادن استان را ارائه کردند و مشکلات و دغدغه‌های موجود در این حوزه را با رئیس کل دادگستری و معاونین وی در میان گذاشتند.

در ادامه برنامه‌های روز ششم از هفته قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری و هیئت همراه ضمن بازدید از چهار واحد تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان، دستور رسیدگی و حل مشکلات قضایی آن‌ها را صادر کردند.

گفتنی است واحد‌های تولیدی کاشی بیستون، نیرو پلاستیک کامبادن، کاویان بتن غرب و آگرین ذوب غرب از جمله واحد‌هایی بودند که از آن‌ها سرکشی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *