صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۴۶۰ نفر از زندانیان واجد شرایط استان مرکزی به مناسبت هفته قوه قضاییه به مرخصی رفتند

۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰:۴۷
کد خبر: ۴۷۸۰۳۷۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از اعطا مرخصی به ۴۶۰ نفر از زندانیان واجد شرایط به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: در بازدید از زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اراک با ۸۲۹ نفر از زندانیان ملاقات حضوری انجام و مشکلات ایشان استماع و دستورات لازم صادر شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزائی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه‌ی بازدید از زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اراک ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت قوه قضاییه و دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های محوری دستگاه قضا، رسیدگی خاص، فوق العاده و سریع به امور زندانیان است، به گونه‌ای که کسی بی جهت و بدون رعایت جهات ارفاقی و تاسیسات حقوقی که کمک کننده هستند در زندان بسر نبرد.

وی افزود: امروز در یک اقدام خوب و میدانی، قضات استان مرکزی از جمله قضات محاکم تجدیدنظر، دادگاه‌های بدوی، دادسرا، شورای حل اختلاف به همراه دادستان ها، روُسای حوزه‌های قضایی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری با تمام زندانیان استان ملاقات کردند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: طی اجرای این برنامه، ۱۰۲ نفر از قضات دستگاه قضایی استان از زندان‌ها بازدید کردند و طی آن با ۸۲۹ نفر از زندانیان ملاقات حضوری انجام و مشکلات ایشان استماع و دستورات لازم صادر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزائی بیان کرد: به کلیه زندانیان واجد شرایط به مناسبت هفته قوه قضاییه ۷ روز مرخصی اعطا شد که در مجموع تعداد ۴۶۰ نفر از زندانیان، مشمول مرخصی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حاشیه‌ی این بازدید به لطف خداوند اقدام بسیار خوب و ارزنده‌ای با تلاش‌های رئیس شورای حل اختلاف استان، مسئولین و مددکاران زندان مرکزی اراک و دو گروه از خیرین رقم خورد و در یک پرونده قتل عمد اولیای دم مقتول، از قصاص قاتل اعلام گذشت نموند که صورتجلسه گردید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *