درخواست پلیس برای افزایش ظرفیت‌های حمل و نقل زائران حسینی

12:34 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۶۳۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا از تمامی دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل زائران اربعین حسینی (ع) خواست تا با افزایش ظرفیت حمل و نقل جهت انتقال زائران از شهرهای خود به پایانه‌ها و شهرهای مرزی و بالعکس در اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر این مراسم مشارکت کنند.
به گزارش گروه اجتماعی میزان،  سردار محمد شرفی از تمامی دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل زائران در ایام اربعین حسینی خواست تا با افزایش ظرفیت ناوگان‌های تردد زائران و با رعایت نظم و انضباط در اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم مشارکت داشته باشد.

وی افزود: البته برابر آخرین اطلاعات از دستگاه‌های مربوط به حمل و نقل مسافر، تمهیدات ویژه‌ای مدنظر قرار گرفته اما شایسته است با توجه به حجم عظیم مشتاقان شرکت در مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و شرایط ویژه کشور عراق ظرفیت بیشتری در اختیار انتقال زائران قرار گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: یکی از مشکلات زائران در سال گذشته با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، افزایش شدید و غیر منطقی هزینه انتقال و جابه‌جایی به‌ویژه در برگشت زائران از عتبات بود که پیش بینی می‌شود با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل مسافران چه دولتی و چه خصوصی امسال با ارائه خدمات شایسته و در خور زائران حسینی (ع) مراسم اربعین با شکوهی برگزار شود.

سردار شرفی بیان کرد: البته ما اطلاع داریم که این دستگاه‌ها از جمله شرکت‌های هواپیمایی، راه آهن،‌پایانه‌ها، تاکسیرانی‌ها و ... مشکلاتی دارند و در عملیات رفت زائران مجبور به بازگشت بدون مسافر هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در خاتمه گفت: با همت و تلاش تمامی مسئولان دستگاه‌های مختلف مرتبط با مراسم اربعین حسینی (ع) اقدامات خوبی صورت گرفته و ان شاءالله نتیجه و پاداش تمام تلاش‌ها، رضایتمندی ملت شریف و ولایی ایران اسلامی خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *