برگزاری نمایشگاه ایپاس با ابتکاری نو
خبرگزاری میزان- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (ایپاس) امسال همزمان با هفته نیروی انتظامی در مصلای تهران با استقبال چشمگیر علاقهمندان مواجه شد و ابتکار تازهای را تحت عنوان VIP به میهمانان خارجی عرضه کرد.
به گزارش امسال همانند سال های گذشته مهم ترین و شاخص ترین شرکت های دولتی و خصوصی در این حوزه محصولات خود را جهت ارائه به مخاطبان خاص خود که عمدتا بخش «حراستِ» سازمان ها، نهادها و حتی شرکت های خصوصی هستند به نمایشگاه آورده و در فرصت 4 روزه برگزاری نمایشگاه یعنی از دوشنبه 13 مهرماه تا پنج شنبه 16 مهرماه در معرض بازدید عموم قرار دادند.
در غرفه ها از آخرین فناوری ها در امور نظارت و دوربین های نظارتی گرفته تا تسلیحات و تجهیزات انتظامی به چشم می خورد.
اما بخشی که در نمایشگاه امسال نظرها را به خود جلب می نمود بخش «VIP» بود. این بخش تحت عنوان «طرح بازدید تخصصی به صورت VIP (ویژه) از نمایشگاه ایپاس» نخستین بار است که جهت ارائه خدمات ویژه به مخاطبان خاص یعنی مدیران سازمان ها و نهادها و حتی مهمانان خارجی مانند رایزنی های نظامی و مسئولین امنیتی سفارت خانه های مقیم تهران در این نمایشگاه فعالیت می کند.
ایده این کار متعلق به ماهنامه «سیبا شهر» است که خود فعال در زمینه انتشار نشریات تخصصی در حوزه انتظامی، ایمنی، حفاظتی و امنیتی است و سال ها در این حوزه حضور فعال داشته و با بسیاری از این شرکت ها و مشتریان آنها (یعنی نهادها و سازمان ها) ارتباط گسترده و فراگیری دارد.
این ایده در واقع ایجاد پلی موثر برای ارتباط بین شرکت های ارائه دهنده خدمات در این حوزه پلیسی و مشتریان آنها است تا بدون هیچ واسطه ای آن هم به شکل تخصصی و در محیطی کاملا ویژه با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.
مدیران سازمان ها و نهادها و حتی مسئولان سفارتخانه ها پیش از آغاز نمایشگاه از طریق اطلاع رسانی دقیق در سامانه ای اینترنتی که برای این بخش طراحی شده ثبت نام کرده اند و به طور دقیق غرفه های مورد علاقه جهت بازدید و مدیران مدنظر برای برقراری ارتباط نزدیک و جلسه را در هنگام ثبت نام تعیین نموده اند. در پایان پس از تعیین روز بازدید از نمایشگاه ثبت نام نهایی شده و کارت ورود برای فرد مورد نظر صادر و برای وی ارسال می گردد.
حال این افراد در روزهای از پیش تعیین شده پس از ورود به نمایشگاه به بخش «VIP» مراجعه نموده و در آن جا در محیطی کاملا ویژه و مجزا از سالن اصلی نمایشگاه از خدماتی مانند راهنمایی های تخصصی و ارائه بروشورها و کاتالوگ های شرکت هایی که فرد از پیش تعیین کرده و همچنین پذیرایی ویژه مدیران و مهمانان خارجی بهره مند می گردند.
در این بخش مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات و مشتریان آنها این امکان را دارند تا در اتاق های جلسات به صورت خصوصی مذاکره نمایند.
در غرفه ها از آخرین فناوری ها در امور نظارت و دوربین های نظارتی گرفته تا تسلیحات و تجهیزات انتظامی به چشم می خورد.
اما بخشی که در نمایشگاه امسال نظرها را به خود جلب می نمود بخش «VIP» بود. این بخش تحت عنوان «طرح بازدید تخصصی به صورت VIP (ویژه) از نمایشگاه ایپاس» نخستین بار است که جهت ارائه خدمات ویژه به مخاطبان خاص یعنی مدیران سازمان ها و نهادها و حتی مهمانان خارجی مانند رایزنی های نظامی و مسئولین امنیتی سفارت خانه های مقیم تهران در این نمایشگاه فعالیت می کند.
ایده این کار متعلق به ماهنامه «سیبا شهر» است که خود فعال در زمینه انتشار نشریات تخصصی در حوزه انتظامی، ایمنی، حفاظتی و امنیتی است و سال ها در این حوزه حضور فعال داشته و با بسیاری از این شرکت ها و مشتریان آنها (یعنی نهادها و سازمان ها) ارتباط گسترده و فراگیری دارد.
این ایده در واقع ایجاد پلی موثر برای ارتباط بین شرکت های ارائه دهنده خدمات در این حوزه پلیسی و مشتریان آنها است تا بدون هیچ واسطه ای آن هم به شکل تخصصی و در محیطی کاملا ویژه با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.
مدیران سازمان ها و نهادها و حتی مسئولان سفارتخانه ها پیش از آغاز نمایشگاه از طریق اطلاع رسانی دقیق در سامانه ای اینترنتی که برای این بخش طراحی شده ثبت نام کرده اند و به طور دقیق غرفه های مورد علاقه جهت بازدید و مدیران مدنظر برای برقراری ارتباط نزدیک و جلسه را در هنگام ثبت نام تعیین نموده اند. در پایان پس از تعیین روز بازدید از نمایشگاه ثبت نام نهایی شده و کارت ورود برای فرد مورد نظر صادر و برای وی ارسال می گردد.
حال این افراد در روزهای از پیش تعیین شده پس از ورود به نمایشگاه به بخش «VIP» مراجعه نموده و در آن جا در محیطی کاملا ویژه و مجزا از سالن اصلی نمایشگاه از خدماتی مانند راهنمایی های تخصصی و ارائه بروشورها و کاتالوگ های شرکت هایی که فرد از پیش تعیین کرده و همچنین پذیرایی ویژه مدیران و مهمانان خارجی بهره مند می گردند.
در این بخش مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات و مشتریان آنها این امکان را دارند تا در اتاق های جلسات به صورت خصوصی مذاکره نمایند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *