بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه در تهران برپا شد

11:11 - 13 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۰۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه،امروز با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای کمیسیون های اقتصادی و صنعتی مجلس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه در تهران برپا شدبه گزارش ، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه است تا 16 مهر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر خواهد بود، بزرگترین و برترین کارخانه ها و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 19 کشور جهان؛ نوین ترین تولیدات، تجهیزات، دستگاهها و صنایع خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

این نمایشگاه امسال از سوی کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای اروپائی مورد توجه و استقبال چشمگیری قرار گرفته است.

آلمان بعد از شش سال امسال به صورت پاویون در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور یافته است.

شرکت های آمریکایی نیز به صورت مستقل در نمایشگاه حضور دارند.

قرار است وزیر اقتصاد آلمان و معاون وزیر اقتصاد ترکیه به همراه هیئت های بزرگ اقتصادی و بازرگانی در این نمایشگاه حضور یابند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران علاوه بر حضور 477 شرکت داخلی ، بیش از 315 شرکت از 19 کشور خارجی حضور و مشارکت دارند.

ایتالیا، فرانسه، آمریکا، ترکیه، هندوستان، انگلستان، سوئد، رومانی، ایرلند، مالزی، ژاپن، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی، چین، امارات عربی متحده، لهستان و هلند، کشورهایی هستند که در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور دارند. پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت امسال نسبت به سال گذشته در بخش داخلی 25 درصد و در بخش خارجی بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

تعداد زیادی از کشورهای خارجی از جمله چین، هند، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، مالزی و آلمان به صورت پاویونی در آن حضور یابند. قرار است در طول برگزاری این نمایشگاه چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وراد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند که تاکنون حضور هیئت تجاری از آلمان متشکل از 200 نفر تولیدکننده و صنعتگر، یک هیئت تجاری از ترکیه، هیئتی از تایوان و یک هیئت از روسیه قطعی شده است.

برگزاری سه همایش با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاهها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه (صنعت) از دیگر برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در فضائی بالغ بر 22 هزار متر مربع(صرفا فضای مفید نمایشگاهی) و در سالن های40 - 41 - 38 - 38A - 3531A - - 31B - 6 - 7 - 27 و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته می شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از امروز تا 16 مهر هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *