سعی میکنیم قیمت خودرو را بالا نبریم

18:30 - 11 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۳۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم، حاصل یک فرآیند و نیازمند زمان است.


ebadiza
|
-
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
خودروهای مونتاژ(تولید)کارخانه های ایران ازجمله سایپا استانداردلازم را ندارندلطفا"توجه فرمائید:اینجانب اگرخودروی ایرانی نمیخریدم به بی کیفیتی و.... آن پی نمی بردم این دومین خودروی تیبا هست که خریداردومین تیبا شرکت سایپامورخ93/7/7هستم بگذریم که خودروی قبلی هیچ وفانکردبعدازتحویل خودروی دوم به اینجانب ، متوجه شدم ترمزدستی کلا"خراب است که مورخ93/7/8درنمایندگی2سایپاپذیرش وکلا"قطعات ترمزدستی عوض نمودندونامه شکایت واعتراض ودرخواست تعویض خودروی به سایپایدک تحویل دادم ولی هیچ ترتیب اثری ندادندگفتندتولیدشان همین است و....بااین وضعیت این خودرو بی کیفیت ترین وناامن ترین وازنظرفنی بیشترین ایرادات رادارد وهیچ رضایتی ازآن ندارم وهمیشه درگیررفع ایرادات آن ومراجعه درهردفعه کمترازیک ماه به نمایندگی می باشم چون درعرض12ماه ازتحویل خورو(93/7/7)بیش از18باربرای رفع ایرادات خودروبه نمایندگی ها مراجعه وهردفعه بیش از2روزخودرودرنمایندگی درتعمیرگاه مانده است بازهم هرروزبدترازروزقبل می باشد ودرهرمراجعه هزینه های زیادی رودستم می گذاردوروزبه روزبدترمی شودوایرادات جدیدی بوجودمی آیدازجمله نشانگرساعت یک خطش حذف شده وموکت کف خودروقلمبه شده ورنگ خودروکیفیت مناسب نداردوکنده می شودوترک ایجادنموده است لنت ها درعرض چندماه خراب شدندوباتقبل هزینه درست نمودندوصفحه کلاچ بزودی خراب شدوخرج دست ماگذاشت واکثرقطعات خودروگارانتی نداردوپولش راازمشتری می گیرندوسنسورترمزچرخهابااینکه گارانتی داشت به حساب مشتری محاسبه نمودندخودروبعدازمدتی جوش می آوردودرجه آمیربالامی رودودرجه گازخودروخودبخوددرموقعئ توقف بالامی رودوروی درجه 3و4حرکت می کندودهها مورددیگر که مجاال ذکرآنهانیست درمرحل نهائی خودروبدلیل ایرادات مذکوردرنمایندگی2سایپامیدان آذری مورخ30/6/94پذیرش نمودندایرادت قبلی رفع نشدکه هیچ، بدلیل عدم کارکردتعویض دنده هاگفتندصفحه گلاچ بایدتعویض شودآنهم به حساب مشتری که بیش از300هزارتومان خرج داردلازم به ذکراست درنوبت های گذشته نیزمبالغ زیادی پرداخت شده است درحالیکه خودروبیش از32هزارکیلومتر کارنکرده است علاوه براینها بدلیل عدم وجود فندک که خراب شده بودتعویض نکردندومیل تعادل چپ وراست چرخها جلودوماه قول تعویض داده اندبخاطرعدم وجودقطعه (بقول خودشان)ازانجام آن خودداری می نمایندتازمان گارنتی خودروتمام شوداین است مسئولیت پذیری شرکت خودروسازی سایپاو....وبااین وضعیت فقطبانوبت اینترنتی پذیرش می کنندوهیچ ترتیب اثر به خودروهای گارانتی بااشکالات فنی زیادنمی دهندونوبت اینترنتی هم بعداز20تا30روزمی باشد ومسئولین هم پاسخگونیستندورفع مسئولیت می کنندوگرفتاری های دیگری برای خریداران بوجودمی آورندوکنترل حین تحویل توسط مشتری یعنی چی؟ از کجا طرف مدت 5 دقیقه باید فهمید که خودرو سالمه یا نه . برای تست رنگ باید هر نفر یک الکومتر با خودش بیاره. برای تست گیربکس و صفحه کلاج و مشکلات مکانیکی باید دستگاه دیاگ همراش باشه. وعلهذا.خودرو معیوب ، ضرر و زیان وصرف وقت و هزینه و انرژی و استهلاک سرمایه و اعصاب خوردی مردم رو کی جبران میکنه ؟ ؟ میدونید چقدر باید تو این نمایندگی و اون شرکت وادارات تابعه خودروسازان بری و بیای آخرشم خسته بشی ونفرین پشت سرشان نثارکنی وبعدازاتمام گارانتی خودروکه24ماه ویا40هزارکیلومترکارکردمی باشدخودروسازان نفس تازه می کشندولی خریداران را بیشتردرعذاب ورنجش فرومی برند وخودروهای بی کیفیت و....دست مردم می ماند ولاغیرو....
محمد
|
-
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
ما صحبت از بالا بردن کیفیت و پایین آمدن قیمت و توقف تولید خودروهای قدیمی داریم آقای مدیر عامل درجواب میگوید قیمت ها را فعلا بالا نمیبریم !!!!!!! بس دیگه
محمد
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
هنوز دیر نشده ، ابتدا عذرخواهی کنید ، سپس کیفت را بالا ببرید و از تولید خودروهای قدیمی دست بردارید
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
چرا تا الان کاری نمی کردید؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
اگه مشتري حق داره چرا خدمات پس از فروش شما اينقدر بده اگه مشتري حق داره چرا جعبه فرمان سمند مدل 90 كه همه ميدونند كه مشكل داره هيچ كاري براش انجام نشده و در مقابل تعويض آن مبلغ ميليوني مي خوان او ن هم در دوره كارانتي
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *