افزایش تقاضای اقلام پروتئینی، قند، شکر، خرما و هندوانه در ماه رمضان/ اختلاف قیمت ۴۰ درصدی خرما در میادین میوه و تره بار با سایر فروشگاهها
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهردای تهران گفت: عرضه ویژه انواع خرما به مناسبت ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب بین ۳۰ تا ۴۰ درصد با قیمت فروشگاههای بیرون اختلاف دارد.
خبرگزاری میزان -
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با تأکید بر اینکه طرح ویژهای را برای افزایش نظارت بر میادین میوه و تره بار آغاز کردهایم، گفت: ماه مبارک رمضان از ایام مهم در تقویم کاری میادین است و تقارن آغاز این ماه عزیز با پایان تعطیلات نوروز، لزوم برنامهریزیهای دقیقتر برای این ایام را دوچندان کرد.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان، تقاضای محصولاتی همچون کالاهای تنظیم بازار، اقلام پروتئینی، قند، شکر، خرما و هندوانه افزایش مییابد، گفت: برای عرضه این محصولات از جمله کالاهای اساسی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار، هماهنگیهای لازم با دستگاههایی که مسئولیت تأمین این اقلام را بر عهده دارند، به عمل آمده است و به هر میزان که این محصولات از مبادی مربوطه به میادین تحویل شوند، بلافاصله نسبت به توزیع مستقیم آنها بین شهروندان اقدام میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهردای تهران با بیان اینکه تمام اقلام مورد نیاز شهروندان از مواد پروتئینی و حبوبات و لبنیات گرفته تا انواع میوه، سبزیجات و صیفیجات در میادین میوه و تره بار به میزان کافی، موجود بوده و در دسترس شهروندان قرار دارند، تصریح کرد: کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، دو اصلی هستند که بر رعایت آنها در میادین تأکید ویژه داریم.
وی با اشاره به فروش ویژه انواع خرما به مناسبت ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد با قیمت فروشگاههای بیرون اختلاف دارد، گفت: علاوه بر این، هندوانه که مصرف آن در ماه مبارک رمضان افزایش مییابد و زولبیا و بامیه که در سفره افطار خانوادهها از جایگاه ویژهای برخوردار است، از دیگر محصولاتی هستند که با قیمتهای مصوب در میادین عرضه میشوند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *