جاماندن بار مسافران به بهانه اضافهبار اقدامی معمول از سوی شرکت هواپیمایی آتا
به مسافران پرواز تهران مشهد شرکت آتا با شماره ۵۶۱۹ وعده داده شده بود در ساعت ۷ صبح امروز بار مسافران این پروازتحویل آنها داده شود، پیگیریهای خبرنگار میزان حاکی از آن است که چمدان و بار مسافران بعد از تاخیر طولانی و دقایقی قبل از انتشار این خبر تحویل مسافران شده است.
خبرگزاری میزان -
- شب گذشته بود که پرواز تهران مشهد شرکت آتا با شماره ۵۶۱۹ پس از سوار کردن مسافران در هواپیما به دلیل عجیب اضافه بار علاوه بر تاخیر در سوار کردن مسافران یک ساعت و ۳۰ دقیقه مسافران را در داخل کابین با تهویه خاموش محبوس کرد و همین وضعیت منجر به درگیری مسافران با کادر پرواز شد.
تصاویری که به دست رسیده نشان میدهد این ایرلاین در ادامه وضعیت بی برنامه شب گذشته بار مسافرانش را نیز در تهران جا گذاشته و راهی مشهد شده است.
نماینده شرکت آتا در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در مواجهه با اعتراض مسافران فقط سکوت اختیار کرده و آنها را به فرد دیگری که در تصویر نیست حواله میدهد.
اما در تصویر دیگری فردی که مسئولیت او مشخص نیست حتی حاضر به عذرخواهی از مسافران نمیشود و آنها را برای تحویل گرفتن بارشان به صبح امروز حواله میدهد.
در نهایت در حالیکه به مسافران وعده داده شده بود در ساعت ۷ صبح امروز بار مسافران این پروازتحویل آنها داده شود، پیگیریهای خبرنگار میزان حاکی از آن است که چمدان و بار مسافران بعد از تاخیر طولانی و دقایقی قبل از انتشار این خبر تحویل مسافران شده است.
پس از انتشار خبر اقدام عجیب هواپیمایی آتا در جا گذشتن بار مسافران، این موضوع با واکنش مخاطبان خبرگزاری همراه شد و مشخص گردید که این اولین باری نیست که به بهانه اضافهبار هواپیما، شرکت آتا چنین اقدامی انجام داده و در پروازهای خارجی و داخلی دیگر این شرکت نیز چنین اتفاقی رخ داده است.
همچنین پیگیریهای میزان نشان میدهد شب گذشته همین اتفاق درخصوص مسافران یک شرکت هواپیمایی دیگر نیز رخ داده است.
با توجه اهمیت موضوع و اینکه بسیاری از مسافران به وسایل خود نیاز مبرم دارند و حتی برخی از آنها بدلایل پزشکی دارو همراه خود دارند، ممکن است حوادث ناگواری در پی اینگونه حوادث رخ دهد، انتظار میرود مسئولان ذیربط فورا به این مسئله ورود کنند.
تصاویری که به دست رسیده نشان میدهد این ایرلاین در ادامه وضعیت بی برنامه شب گذشته بار مسافرانش را نیز در تهران جا گذاشته و راهی مشهد شده است.
نماینده شرکت آتا در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در مواجهه با اعتراض مسافران فقط سکوت اختیار کرده و آنها را به فرد دیگری که در تصویر نیست حواله میدهد.
اما در تصویر دیگری فردی که مسئولیت او مشخص نیست حتی حاضر به عذرخواهی از مسافران نمیشود و آنها را برای تحویل گرفتن بارشان به صبح امروز حواله میدهد.
در نهایت در حالیکه به مسافران وعده داده شده بود در ساعت ۷ صبح امروز بار مسافران این پروازتحویل آنها داده شود، پیگیریهای خبرنگار میزان حاکی از آن است که چمدان و بار مسافران بعد از تاخیر طولانی و دقایقی قبل از انتشار این خبر تحویل مسافران شده است.
پس از انتشار خبر اقدام عجیب هواپیمایی آتا در جا گذشتن بار مسافران، این موضوع با واکنش مخاطبان خبرگزاری همراه شد و مشخص گردید که این اولین باری نیست که به بهانه اضافهبار هواپیما، شرکت آتا چنین اقدامی انجام داده و در پروازهای خارجی و داخلی دیگر این شرکت نیز چنین اتفاقی رخ داده است.
همچنین پیگیریهای میزان نشان میدهد شب گذشته همین اتفاق درخصوص مسافران یک شرکت هواپیمایی دیگر نیز رخ داده است.
با توجه اهمیت موضوع و اینکه بسیاری از مسافران به وسایل خود نیاز مبرم دارند و حتی برخی از آنها بدلایل پزشکی دارو همراه خود دارند، ممکن است حوادث ناگواری در پی اینگونه حوادث رخ دهد، انتظار میرود مسئولان ذیربط فورا به این مسئله ورود کنند.
نظرات بینندگان
ما در سوم ابان ۱۴۰۲ با پرواز ۶۶۲۰ ساعت ۱۰از استانبول رسیدیم تهران پرواز ۵بعداز ظهر بود
متاسفانه چمدان ما رو نیاوردن الان دو روزه که پیگیر هستیم من تمام مدارک سفارتم توشه و کلی لباس برند
کسی پاسخگو نیست چون هواپیما کوچیکه بیشتر تمرکزش رو مسافره و این قضیه عادت شده
متاسفانه چمدان ما رو نیاوردن الان دو روزه که پیگیر هستیم من تمام مدارک سفارتم توشه و کلی لباس برند
کسی پاسخگو نیست چون هواپیما کوچیکه بیشتر تمرکزش رو مسافره و این قضیه عادت شده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *