نباید عمق یادگیری دانش آموزان را در چهار ساعت سنجید/ قوانین پذیرش در مقطع تحصیلات تکمیلی نیاز به اصلاح دارد

7:30 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۳۵۷
قائم مقام و دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: ملاک پذیرش در دانشگاه باید عمق یادگیری باشد از این رو نمی‌توان عمق یادگیری داوطلبان را با چهار ساعت آزمون تستی سنجید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *