پاسخگویی مدیران وزارت راه و شهرسازی به مردم برای خدمت رسانی بهتر
سه نفر از معاونان وزارت راه و شهرسازی در راستای تسهیل در خدمترسانی و تبیین اهداف دولت مردمی، هفدهم بهمن ماه به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم خواهند بود.
خبرگزاری میزان -
- بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی، وزارت راه و شهرسازی در راستای تحقق شعار «دولت مردمی»، در ایام دهه فجر، ارتباطات مردمی را فرصت مطلوبی برای پیوند دوسویه مردم و معاونان این وزارتخانه میداند؛ از این رو مردم میتوانند به منظور بیان مسائل و نقطه نظرات خود در حوزه حمل و نقل، روز یکشنبه، هفدهم بهمن ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره گیری ۸۸۶۴۶۱۰۰، با شهریار افندیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست معاونت حمل و نقل ارتباط برقرار کنند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان نیز در روز یکشنبه، هفدهم بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ پاسخگوی مردم در حوزه مذکور خواهد بود؛ شهروندان به منظور برقراری ارتباط با علیرضا قاری قرآن، با شماره گیری ۸۸۲۵۵۹۴۹ از طریق تلفن اقدام کنند.
علی نبیان، معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز همپای دیگر معاونان وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ از طریق خط تلفنی ۸۸۰۳۹۲۴۳ جوابگوی درخواستهای مردم خواهد بود.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان نیز در روز یکشنبه، هفدهم بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ پاسخگوی مردم در حوزه مذکور خواهد بود؛ شهروندان به منظور برقراری ارتباط با علیرضا قاری قرآن، با شماره گیری ۸۸۲۵۵۹۴۹ از طریق تلفن اقدام کنند.
علی نبیان، معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز همپای دیگر معاونان وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ از طریق خط تلفنی ۸۸۰۳۹۲۴۳ جوابگوی درخواستهای مردم خواهد بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *