اولویت مترو سرمایههای انسانی است
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ با بیان اینکه راهبران پیشانی شرکت هستند و کارکنان امور ایستگاهها و مراکز فرمان بیشترین ارتباط را با مردم دارند گفت: اولویت ما سرمایههای انسانی است که به طور مستقیم در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
خبرگزاری میزان -
وی با اشاره به اینکه راهبران به عنوان پیشانی شرکت هستند و وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند باید مورد توجه بیشتری قرارگیرند گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مجموعهای از برادران و خواهرانی است که با تلاش و پشتکار سعی در ارائه بهترین خدمات به شهروندان را دارند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با عذر خواهی مجدد از شهروندان و مسافران گفت: باید از کارکنان متعهد قدردانی کنیم و توجه ویژهای به آنها شود چرا که تمامی آنها جز خانواده شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هستند.
شایسته در ادامه با اشاره اینکه هر زمانهای یک ریزعلی خواجوی دارد تصریح کرد: امروز ما از تکنسین فداکار این زمان، وحید ایزدی که با دغدغه و هوشیاری در هنگام کار از بروز حادثهای دیگر جلوگیری کرد، تقدیر میکنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: شرکتهای پیمانکاری جز خانواده مترو هستند و اقدام به موقع یکی از کارکنان پیمانکاردر آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد. اگرمی گوییم اشتباه فردی باعث بروز این مشکل بوده است باید این را هم یادآور شویم که هوشمندی این سه نفر باعث پیشگیری از مشکل بزرگتری شد.
وی خاطرنشان کرد: ما باید شرایط ایمنی مسافران را همچنان حفظ کنیم چراکه مترو امنترین وسیله حمل و نقل عمومی برای شهروندان میباشد.
شایسته تصریح کرد: اولویت ما راهبران و کارکنان امور ایستگاهها است و برنامههایی را برای رفاه حال این همکاران در نظر گرفته ایم تا فاصلهای که بین این عزیزان با کارکنان ستاد ایجاد شده از بین رود چرا که جان مسافران و آبروی شرکت در دست راهبران است امیدوارم به بهترین شکل از جان مسافران و آبروی شرکت محافظت کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بین راهبران و مدیرعامل باید نزدیکتر شود گفت: کوچکترین عدم هوشیاری قابل پذیرش نیست، اما اولویت اول من همکاران راهبر و امور ایستگاهها است، در واقع بخشهایی که بیشترین ارتباط را با مسافران دارند برای ما از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. برای ما مهم است که همکاران بدانند ما دغدغه آنها را داریم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از تمامی همکارانی که در حادثه روز چهارشنبه ۱ دی ماه تمامی توان خود را برای آزاد سازی خط ۵ مترو به کار گرفتند تشکر و قدردانی کرد.
- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ابتدای این جلسه که عصر روز دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد. با اهدا حلقه گل از علیرضا مویدی کیا و مهدی احمدی دو راهبر خط ۵ و وحید ایزدی از کارکنان شرکت پیمانکار گار که با حضور هوشمندانه خود مانع بروز اتفاقات دیگری شده بودند، تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه راهبران به عنوان پیشانی شرکت هستند و وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند باید مورد توجه بیشتری قرارگیرند گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مجموعهای از برادران و خواهرانی است که با تلاش و پشتکار سعی در ارائه بهترین خدمات به شهروندان را دارند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با عذر خواهی مجدد از شهروندان و مسافران گفت: باید از کارکنان متعهد قدردانی کنیم و توجه ویژهای به آنها شود چرا که تمامی آنها جز خانواده شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هستند.
شایسته در ادامه با اشاره اینکه هر زمانهای یک ریزعلی خواجوی دارد تصریح کرد: امروز ما از تکنسین فداکار این زمان، وحید ایزدی که با دغدغه و هوشیاری در هنگام کار از بروز حادثهای دیگر جلوگیری کرد، تقدیر میکنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: شرکتهای پیمانکاری جز خانواده مترو هستند و اقدام به موقع یکی از کارکنان پیمانکاردر آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد. اگرمی گوییم اشتباه فردی باعث بروز این مشکل بوده است باید این را هم یادآور شویم که هوشمندی این سه نفر باعث پیشگیری از مشکل بزرگتری شد.
بیشتر بخوانید:
وی خاطرنشان کرد: ما باید شرایط ایمنی مسافران را همچنان حفظ کنیم چراکه مترو امنترین وسیله حمل و نقل عمومی برای شهروندان میباشد.
شایسته تصریح کرد: اولویت ما راهبران و کارکنان امور ایستگاهها است و برنامههایی را برای رفاه حال این همکاران در نظر گرفته ایم تا فاصلهای که بین این عزیزان با کارکنان ستاد ایجاد شده از بین رود چرا که جان مسافران و آبروی شرکت در دست راهبران است امیدوارم به بهترین شکل از جان مسافران و آبروی شرکت محافظت کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بین راهبران و مدیرعامل باید نزدیکتر شود گفت: کوچکترین عدم هوشیاری قابل پذیرش نیست، اما اولویت اول من همکاران راهبر و امور ایستگاهها است، در واقع بخشهایی که بیشترین ارتباط را با مسافران دارند برای ما از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. برای ما مهم است که همکاران بدانند ما دغدغه آنها را داریم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از تمامی همکارانی که در حادثه روز چهارشنبه ۱ دی ماه تمامی توان خود را برای آزاد سازی خط ۵ مترو به کار گرفتند تشکر و قدردانی کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *