آمارهای افزایش موارد ابتلا به کرونا در مدارس چقدر صحیح است؟
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: آسیبی که دانش آموزان بخاطر آموزش مجازی دیدهاند کمتر از آسیبهای کرونا نیست و با تداوم وضعیت سابق مشکلات بسیاری گریبان نظام آموزشی کشور را خواهد گرفت.
خبرگزاری میزان -
احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با میزان در مورد بازگشایی مدارس و گزارشاتی پیرامون افزایش موارد ابتلا به کرونا گفت: اگرچه آمارهای موجود قابل استناد نیست اما این نکته را باید گفت که این اطمینان نیز حاصل شود که افزایش ابتلا با حضور در مراکز آموزشی بوده است یا خیر.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *