اعمال زور پلیس آمریکا و ارتباط آن با خشونت‎های خانگی

21:15 - 15 مهر 1400
کد خبر: ۷۵۸۱۲۰
خشونت خانگی پلیس آمریکا یک مشکل گسترده و عمیقاً ریشه دار در این کشور است.

- پیامد‌های خشونت پلیس آمریکا غیر قابل حذف است؛ این موضوع بر جوامع بزرگ و کوچک سراسر این کشور تاثیر می‌گذارد.

به گزارش پایگاه «فادرلی»، این یک مشکل برای جوامع بزرگ است، زیرا خشونت پلیس آمریکا در ملاء عام دیده می‌شود.

همچنین مشکل برای جوامع کوچک آمریکاست، چرا که داده‌های تحقیقات نشان می‌دهند بین خشونت پلیس در محل کار و خشونت افسران پلیس در خانه ارتباط وجود دارد.

در واقع ارتباط پلیس و خشونت خانگی بسیار قوی است؛ در حالی که اعتراضات «زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد» تابستان گذشته اتفاق افتاد، ویدئو‌هایی یکی پس از دیگری نشان می‌داد که نیرو‌های پلیس آمریکا به دنبال غیرنظامیان غیرمسلح می‌روند، شلیک می‌کنند، به آن‌ها مشت می‌زنند، از گاز اشک آور استفاده می‌کنند، گلوله‌های لاستیکی شلیک می‌کنند و در برخی موارد از مهمات جنگی علیه مردم غیرنظامی استفاده می‌کنند.

آنچه دیده نمی‌شود، خشونتی است که همین افسران در خانه‌های خود مرتکب می‌شوند.

اغلب اوقات، پلیس آمریکا می‌تواند از پاسخگویی در موضوع قتل طفره برود؛ حال با توجه به این موضوع، وقتی خشونت خانگی پلیس در خانه اتفاق می‌افتد، رسیدگی به آن قابل دستیابی به نظر نمی‌رسد.

اگرچه جمع آوری داده‌های مربوط به خشونت خانگی پلیس آمریکا بسیار دشوار است، اما همین آمار‌های محدود هم نشان می‌دهند که افسران پلیس در آمریکا اعمال خشونت خانگی را تقریباً ۱۵ برابر بیشتر از عموم مردم انجام می‌دهند.

در سال ۱۹۹۱ «لئونور جانسون»، یک جامعه شناس به کمیته منتخب کودکان، جوانان و خانواده‌های مجلس نمایندگان آمریکا مراجعه کرد و عنوان کرد که ۳۶۰ هزار نفر از ۹۰۰ هزار افسر پلیس در آمریکا به احتمال زیاد مرتکب سوء استفاده شده‎اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *