بلاتکلیفی معلمین غیررسمی بعد از سال ۹۱
معلمین غیر رسمی شاغل در مدارس دولتی بعد از ۹۱ شامل حق التدریس ها، سربازمعلم ها، خرید خدمات آموزشی، برون سپارها و مربیان پیش دبستانیهای مدارس دولتی از سال ۹۱ تا سال ۹۹ بتدریج و براساس نیاز شهرستانها و استانها و با تایید صلاحیت و گزینش از طرف آموزش و پرورش جذب این وزارتخانه شدند.
خبرگزاری میزان -
حال نیروهای یاد شده از مجلس شورای اسلامی میخواهند تا قانونی تدوین شود تا این نیروها بصورت رسمی و پیمانی تبدیل وضعیت شوند.
این در حالیست که برخی در پاسخ به این درخواست میگویند: ما میخواهیم مانع ورود معلمین ناکارآمد و ضعیف به بدنهی آموزش و پرورش شویم، چون ما نسبت به فرزندان این سرزمین مسئولیم و نباید معلمین بی سواد به بچههای ما آموزش دهند؛ چون هیچ پدر و مادری چنین چیزی را برنمی تابد.
متاسفانه برخی به این مسئله توجهی ندارند که نیروهای غیررسمی شاغل در مدارس دولتی که بتدریج و براساس نیاز آموزش و پرورش جذب و تایید صلاحیت شده اند، هم اکنون و البته طی سالهای قبل نیز در مدارس دولتی در حال تدریس بوده اند و معلم دانش آموزان همین مردم هستند.
اگر این نیروها صلاحیت معلمی نداشتند چرا سالها از خدمات آنها استفاده کردید بی آنکه به فکر آینده شان باشید؟
این در حالیست که به گفتهی خود اساتید دانشگاه فرهنگیان، هر سال تدریس مستقیم در مدارس دولتی به اندازهی ۴ سال دورهی دانشگاه فرهنگیان در توانمندسازی معلمین موثر است و مجلس و وزارت براحتی سالها همکاری نیروهای بعد از ۹۱ را نادیده گرفته است.
- چند تن از سرباز معلمان اسلام آباد غرب در یادداشتی نوشتند: همانطور که میدانید معلمین غیر رسمی شاغل در مدارس دولتی بعد از ۹۱ شامل حق التدریس ها، سربازمعلم ها، خرید خدمات آموزشی، برون سپارها و مربیان پیش دبستانیهای مدارس دولتی از سال ۹۱ تا سال ۹۹ بتدریج و براساس نیاز شهرستانها و استانها و با تایید صلاحیت و گزینش از طرف آموزش و پرورش جذب این وزارتخانه شدند و با حقوقی معادل یک دهم معلمین رسمی در مدارس دولتی شروع به تدریس کردند؛ بنابراین کاملا واضح است که این نیروها نه بصورت برف انباری، بلکه بصورت تدریجی و به خواست و انتخاب خود وزارت آموزش و پرورش جذب شده اند.
حال نیروهای یاد شده از مجلس شورای اسلامی میخواهند تا قانونی تدوین شود تا این نیروها بصورت رسمی و پیمانی تبدیل وضعیت شوند.
این در حالیست که برخی در پاسخ به این درخواست میگویند: ما میخواهیم مانع ورود معلمین ناکارآمد و ضعیف به بدنهی آموزش و پرورش شویم، چون ما نسبت به فرزندان این سرزمین مسئولیم و نباید معلمین بی سواد به بچههای ما آموزش دهند؛ چون هیچ پدر و مادری چنین چیزی را برنمی تابد.
متاسفانه برخی به این مسئله توجهی ندارند که نیروهای غیررسمی شاغل در مدارس دولتی که بتدریج و براساس نیاز آموزش و پرورش جذب و تایید صلاحیت شده اند، هم اکنون و البته طی سالهای قبل نیز در مدارس دولتی در حال تدریس بوده اند و معلم دانش آموزان همین مردم هستند.
اگر این نیروها صلاحیت معلمی نداشتند چرا سالها از خدمات آنها استفاده کردید بی آنکه به فکر آینده شان باشید؟
این در حالیست که به گفتهی خود اساتید دانشگاه فرهنگیان، هر سال تدریس مستقیم در مدارس دولتی به اندازهی ۴ سال دورهی دانشگاه فرهنگیان در توانمندسازی معلمین موثر است و مجلس و وزارت براحتی سالها همکاری نیروهای بعد از ۹۱ را نادیده گرفته است.
نظرات بینندگان
سلام وخسته نباشید به کلیه ی عزیزانی که درامراستخدام نیروهای پیش دبستانی ضمیمه دولتی بعداز92 تلاش می کنند. دراین روزهاتنهاخواسته ی واقعی ما این است که درامر تایید شدن رسمی طرح نماینده ی محترم آقای محمودزاده هرچقدر که مقدورمی باشد ما رایاری نمایید،پیشاپیش بابت کمک های شما یک دنیامتشکریم...
سلام وخسته نباشید به کلیه ی عزیزانی که درامراستخدام نیروهای پیش دبستانی ضمیمه دولتی بعداز92 تلاش می کنند. دراین روزهاتنهاخواسته ی واقعی ما این است که درامر تایید شدن رسمی طرح نماینده ی محترم آقای محمودزاده هرچقدر که مقدورمی باشد ما رایاری نمایید،پیشاپیش بابت کمک های شما یک دنیامتشکریم...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *