شنیدن صدای مردم و بیمهشدگان سلامت از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است
- بنا بر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی ضمن تبریک روز روابط عمومی و تشکر از همکاران ستادی و استانی سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: روابط عمومی موضوع مهمی در هر سازمانی است و به نوعی پیشانی سازمان محسوب میشود. ارتباط با اشخاص حقیقی، حقوقی، سازمانها و رسانهها و هر موضوعی که در سازمان رخ میدهد با روابط عمومی است که اگر به خوبی عمل نکند در جامعه و رسانهها بازتاب نخواهد داشت.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: عملکرد همکاران ما در سازمان به کلام، بیان و قلم روابط عمومی جاری میشود. شنیدن صدای مردم و بیمهشدگان از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است و ما از این طریق میتوانیم عملکردمان را ارزیابی و بر اساس آن گام برداریم تا تکالیفمان را در سازمان به درستی انجام دهیم.
ناصحی افزود: سازمان در این دوره فعالیتهای مهمی از جمله نسخه نویسی الکترونیک، نظام ارجاع، نظام پرداخت ساماندهی و مدیریت منابع و هزینه در دستور کار دارد که باید از جایگاه روابط عمومی سازمان در جامعه منعکس و با آموزشهای لازم اطلاع رسانی انجام شود تا در نهایت برآیند آن به نفع تمام مجموعهای که با آن سارو کار داریم از جمله ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت باشد.