شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان سلامت از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است

17:30 - 03 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۲۰۵
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه تجزیه و تحلیل و بررسی موضوعات مهم سازمانی و نظر سنجی از نکاتی است که در روابط عمومی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است و ما از این طریق می‌توانیم عملکردمان را ارزیابی و بر اساس آن گام برداریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *