طراحی سامانه الکترونیکی دریافت گزارشهای مردمی
- طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام خلج زاده گفت: یکی از شیوههای نوین و موثر در امر مبارزه با فساد اداری، بهرهگیری از نظام نظارت همگانی و استفاده از سازوکار افشاگری تخلفات توسط همکاران و شهروندان است که به عنوان اصل مهم و اساسی در سیاستگذاریهای کلان شرکت نیز تاکید شده است. بر این اساس مسیر جدیدی با محوریت کمیته سلامت اداری شرکت ایجاد شده تا با دریافت مستقیم و بدون واسطه گزارشهای مردمی ضمن رعایت اصل محرمانگی سیاست حمایت و تشویق گزارش دهندگان فساد نیز پیاده سازی شود.
مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد ادامه داد: در راستای اجرای ماده ۸ دستورالعمل اجرایی مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و سامانه الکترونیکی دریافت گزارشهای مردمی به نشانی arzyabi_amalkard@airport.ir طراحی شده است.
خلج زاده گفت: سایر روشهای دریافت گزارشها و شکواییههای مربوط از جمله صندوق ارتباط مستقیم با مدیران، وب سایت، پورتال، مکانیزمهای پیشبینی شده در ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی و تلفنهای بازرسان به قوت خود باقی است و اقدامات لازم از طریق مراجع ذیربط مسئول همانند روال و رویههای گذشته انجام میشود.
- بیشتربخوانید:
- پرداخت تسهیلات نوسازی به بیش از ۲۰ هزار بافت فرسوده