استقبال رسانه های سنگالی از نمایش فیلم محمد رسول الله(ص)
خبرگزاری میزان - اكران فيلم «محمد رسوال الله (ص)» به كارگردانی مجيد مجيدی در ايران بازتاب گستردهای در رسانهای عمومی سنگال داشته است.
خبرگزاری میزان -
اشاره به هدف فیلم برای دفاع از پیامبر اکرم (ص) و همچنين جایگاه این فیلم در سینمای ایران به عنوان بزرگترین پروژه سینمایی و هزینه 40 میلیون دلاری ساخت آن، از دیگر مطالب منتشر شده در این مقاله و نشان دهنده اهمیت تولیدات سینمایی کشورمان برای رسانههای عمومی در غرب آفریقاست.
انتهاي پيام/
به گزارش ، روزنامه فرانسویزبان «آفتاب» (LE SOLEIL) سنگال در شماره روز جمعه 6 شهريور خود با انتشار مقالهای با اشاره به آغاز نمایش فیلم «محمد رسولالله (ص)» در تهران و دیگر استانها شهرهای ایران، نوشت: «فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی میخواهد با تصویر خشن از اسلام مبارزه کند».
اشاره به هدف فیلم برای دفاع از پیامبر اکرم (ص) و همچنين جایگاه این فیلم در سینمای ایران به عنوان بزرگترین پروژه سینمایی و هزینه 40 میلیون دلاری ساخت آن، از دیگر مطالب منتشر شده در این مقاله و نشان دهنده اهمیت تولیدات سینمایی کشورمان برای رسانههای عمومی در غرب آفریقاست.
انتهاي پيام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *